۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۶۴۹۰
عضو شورا عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان:

کسانی که نامه می‌نویسند در این سال ها خواب بوده اند/ فرار رو به جلو نکنید

کسانی که نامه می‌نویسند در این سال ها خواب بوده اند/ فرار رو به جلو نکنید
حجت الاسلام سالک گفت: رهبر انقلاب که همواره پیشرو عرصه اقتصاد بوده اند باید طلبکار عرصه اقتصاد باشند، موسوی خوئینی‌ها فرار رو به جلو کرده، آقایان این سالها خواب بودند.

حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه سوابق آقای موسوی خوئینی‌ها در جریانات محتلف به ویژه 8 شهریور و مسائل دیگر برای همه به خوبی روشن است و اگر لازم شود مطالب را بیشتر تشریح خواهیم کرد، گفت: این آقایان در اتفاقات گذشته و مشکلاتی که شاهد هستیم نقش داشته‌اند و امروز انگار نقش خود را فراموش کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: اینکه همه مصائب و مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر را برعهده رهبر معظم انقلاب و دستگاه‌های دیگر و نظام مقدس اسلامی بگذارند و اشخاصی نظیر آقای روحانی را نادیده بگیرند، بی انصافی است. سیاست‌های رهبر معظم انقلاب از جمله 24 ماده سیاست‌های ابلاغی اقتصادی مقاومتی در دولت انجام نشده است.

دولت با شعار تورم یک رقمی تورم را به بالای 40 درصد رسانده است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 11 کمیته توسط جهانگیری به عنوان رییس ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد، اظهار کرد: اما اقدامی از سوی این کمیته‌ها و این ستاد دیده نشده است و آثار آن در جامعه احساس نشده، امروز علیرغم اینکه دولت شعار تورم یک رقمی می‌داد، تورم بالاتر از 40 درصد است و نقش دولت در این مسائل روشن است.

حجت الاسلام سالک موضع موسوی خوئینی‌ها را فرار رو به جلو توصیف کرد و گفت: کشور را نمی‌توان با این مسائل به سمت دو قطبی شدن کشاند، آقایان اگر مطلبی دارند پیشنهاد واقعی برای حل مشکلات بدهند، انتقاد و چنین فضاسازی‌هایی مشکلی از کشور حل نخواهد کرد.

وی با اشاره به پیشرو بودن رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد، تصریح کرد: این آقایان در طول این سالها خواب بوده‌اند که حالا بیدار شده و نامه نگاری می‌کنند، بالغ بر 30 عنوان سیاست اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است و این موضوع قابل بررسی است که تا چه حد این سیاست‌ها عملی شده و اگر عملیاتی می‌شد نتیجه چه بود.

موسوی خوئینی‌ها باید پاسخگوی عملکرد خود نسبت به مطالبات رهبری باشد

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: انگیزه این نامه نگاری‌ها واقعا چه چیزی می‌تواند باشد؟ آیا خدای ناکرده آب به آسیاب دشمن ریختن است یا واقعا با دلسوزی همراه است؟ کسی که نظر اصلاحی دارد باید راه حل واقعی و عملی برای خروج از رکود تورمی را اعلام کند و آن را به دستگاه‌های مربوطه از جمله دولت ارائه دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حجت را در عرصه اقتصاد و معیشت جامعه بر همه تمام کرده‌اند، اظهار کرد: فردای قیامت و امروز اگر ارزیابی شود کسی که طلبکار عرصه اقتصاد است شخص رهبر معظم انقلاب هستند، آقای موسوی خوئینی‌ها باید امروز پاسخگو باشد چقدر مطالبات رهبر انقلاب را پیاده کرده است، البته اگر اعتقادی به آن داشته باشند./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات