۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۶۵۶۷۸۳
رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان:

اقدام امام خمینی در تاسیس دولت اسلامی ماندگارترین اثر تاریخ اسلام است

اقدام امام خمینی در تاسیس دولت اسلامی ماندگارترین اثر تاریخ اسلام است
رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان با اعلام برگزاری هفته ولایت بیان کرد: اقدام امام خمینی (ره) در احیاء ولایت و تاسیس دولت اسلامی ماندگارترین اثر تاریخ اسلام است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا در پاکستان، نشست سازمان دانشجویان شیعه پاکستان روز گذشته با حضور عارف حسین الجانی رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان و دیگر اعضای این گروه بصورت آنلاین در دفتری مرکزی شهر لاهور برگزار شد.

اعضای سازمان پس از نشست با صدور اطلاعیه ای از برگزاری هفته ولایت از تاریخ  11 تیر تا 17 تیر در پاکستان خبر دادند.

عارف حسین الجانی رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان در سخنانی با بیان این که نقش ولایت در اتحاد و انسجام ملت های مسلمان و مبارزه با استکبارگری، انکار ناپذیر است تاکید کرد: نقش علما و روحانیون شیعه به ویژه امام خمینی (رحمه الله علیه) در احیاء ولایت و تاسیس دولت اسلامی ماندگارترین اثر تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به این که فقط با قدرت بی نظیر ولایت می توان با استکبار جهانی و گروه های تندرو از قبیل وهابیت و داعش که می خواهند چهره حقیقی اسلام را مسخ کنند، مبارزه کرد افزود: ما پیروان مدافع ولایت شهید قائد علامه عارف حسین الحسینی در ترویج و دفاع ولایت و تبلیغ اسلام ناب محمدی تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

رییس سازمان دانشجویان شیعه پاکستان با خطاب اعضای این سازمان، اتحاد رمز پیروزی در زمان کنونی که جهان استکباری علیه مسلمانان به ویژه شیعیان و پیروان ولایت صف کشیده است، دانست و تاکید کرد: تا زمانیکه گروه های ولایت و حامیان نظام ولایت متحد و منسجم نشوند، ملت از مشکلات موجود نجات نخواهد یافت.

وی در آخر نظام ولایت را عامل پیروزی شیعیان در سراسر جهان عنوان کرد و ابراز داشت: آینده جهان از آن شیعیان است، با ظهور امام عصر(عج) پرچم مذهب تشیع در سراسر جهان برافراشته خواهد شد، لذا ما باید با ترویج و تقویت نظریه ولایت، زمینه ظهور منجی بشریت(عج) را فراهم کنیم./۹۸۸

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات