۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۸۳۷
امام جمعه موقت کاشان:

مبارزه با فساد سبب امنیت و خوش بینی مردم به نظام می شود

مبارزه با فساد سبب امنیت و خوش بینی مردم به نظام می شود
حجت الاسلام اسلامی تبار مبارزه با فساد و مفسد را سبب امنیت و اصلاح جامعه، امیدواری و خوش بینی مردم به نظام و انقلاب دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا (ع)، گفت: امام رضا (ع)، ولی نعمت ما ایرانی‌ها است و حضور این امام رئوف در ایران از افتخارات ملت و کشور است.

وی به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از ۷ تا ۱۲ تیرماه اشاره کرد و افزود: از ۷ تا ۱۲ تیرماه تعداد زیادی از انسان‌ها به دست همین مدعیان دروغین حقوق بشر ترور شده اند.

وی ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیرماه سال ۶۰، انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از شحصیت‌های کشور ۷ تیرماه سال ۶۰، بمباران شیمیایی سردشت هفتم تیر سال ۶۶، ترور شهید صدوقی امام جمعه یزد ۱۱ تیرماه سال ۶۱، سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران در خلیج فارس ۱۲ تیرماه سال ۶۷ را از جمله جنایات مدعیان حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد.

به گفته وی با وجود این همه جنایات از سوی آمریکا هنوز هم برخی نگاه شان در داخل به آمریکا است و در نامه به رهبر معظم انقلاب خواستار ارتباط با آمریکا هستند.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با ابراز تأسف از وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور و با تقدیر از قوه قضائیه و آیت الله رئیسی در برخورد با مفسدان اقتصادی درون و بیرون از قوه قضائیه، از آیت الله رئیسی خواست تا مسیر مبارزه با فساد و مفسد را با قاطعیت ادامه دهد.

حجت الاسلام اسلامی تبار مبارزه با فساد و مفسد را سبب امنیت و اصلاح جامعه، امیدواری و خوش بینی مردم به نظام و انقلاب دانست.

وی همچنین با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم، گفت: امروز چشم امید مردم به مجلس یازدهم و برنامه ریزی‌های دقیق، نظارت دقیق، قانونگذاری دقیق و به دور از تقابل با دولت است.

امام جمعه موقت کاشان مشکلات فرهنگی و اقتصادی را تأسف بار خواند و ادامه داد: امروز متأسفانه فضای مجازی و موضوع مهم حجاب و عفاف ازسوی متولیان فرهنگی کشور ر‌ها شده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار از مجلس یازدهم خواست با قاطعیت به عرصه فرهنگی و اقتصادی وارد شود و این عرصه را ساماندهی کند، چرا که مردم امروز شاهد اوج گرفتن روزانه گرانی به ویژه در عرصه مسکن، اجاره بها، خودرو و لوازم خانگی هستند.

امام جمعه موقت کاشان همچنین از مالیکن خواست تا در شرایط سخت امروز شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی و گرانی مراعات مستاجران خود را داشته باشند و مستاجران نیز رعایت حال مالکین را داشته باشند.

وی ربط دادن مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها به تحریم‌ها را اشتباه دانست و افزود: تحریم‌ها یک فرصت و برکت و تلنگر به مسؤولان کشور برای خروج از وابستگی به دلار و نفت، واردات و خام فروشی است.

امام جمعه موقت کاشان خطاب به رئیس جمهور گفت: 7 سال است کشور معطل برجام است و نگاه به غرب مملکت را زمین گیر کرده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار تأکید کرد: کشوری که در ردیف ثروتمندترین کشور‌های دنیا است و بهترین امکانات و سرمایه‌های مادی و انسانی را دارد، مردم آن مستحق این هم مشکل نیستند.

به گفته وی اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب طی 7 سال گذشته جامعه عمل پوشانیده شده بود همه مشکلات کشور حل شده بود.

امام جمعه موقت با گلایه از رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهور طی 7 سال گذشته حتی یک بار از حجاب دفاع نکرد و در رابطه با امر به معروف صحبت نکرده است و فردای قیامت باید پاسخگوی مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات