۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۸۶۴
امام جمعه موقت کاشان:

هدایت انسان در سبک زندگی قرآنی است

هدایت انسان در سبک زندگی قرآنی است
حجت الاسلام اسلامی تبار مهمترین مسؤولیت جامعه امروز را کسب سبک زندگی قرآنی دانست و گفت: تمام عوامل هدایت انسان در سبک زندگی قرآنی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در جلسه تفسیر قرآن که در مسجد آیت الله رضوی برگزار شد با تبریک میلاد امام رضا (ع)، گفت: جامعه باید به سبک زندگی قرآنی تحت عنوان سیمای همسران قرآنی توجه داشته باشد.

وی مهمترین مسؤولیت جامعه امروز را کسب سبک زندگی قرآنی دانست و افزود: تمام عوامل هدایت انسان در همین یک کلمه سبک زندگی قرآنی جاسازی شده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: انسان، خانواده و جامعه زمانی به صراط مستقیم هدایت خواهند شد که سبک زندگی آن‌ها تبدیل به سبک زندگی قرآنی شود و هیچ راه دومی وجود ندارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار به چگونگی پرداخت مهریه از نگاه قرآن آن هم برای کسانی که توان پرداخت آن را داشته باشند اشاره کرد و ابراز داشت: پرداخت مهریه باید قبل از تقاضای دریافت مهریه باشد.

وی ادامه داد: پرداخت مهریه واجب است و دارای احکام فقهی است و مهریه هرچند دین و برعهده مرد است، اما یک هدیه به زن است و اینگونه نیست که مرد زن را خریده باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: هدیه دادن باید قبل از درخواست و داوطلبانه و با روی باز باشد و مرد نباید منتظر درخواست مهریه از سوی زن باشد.

وی افزود: سبک زندگی قرآنی در عرصه پرداخت مهریه باید در کمترین زمان و در نخستین فرصت و به صورت هدیه و قبل از مطالبه و با احترام پرداخت شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات