۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۵۶۹۷۰
فتنه خاکستری (۴۶)؛

برخی نامه‌نگاری‌ها چراغ سبز به آمریکا برای تشدید فشار حداکثری است

برخی نامه‌نگاری‌ها چراغ سبز به آمریکا برای تشدید فشار حداکثری است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: متن و حاشیه این نامه‌ها و تحلیل‌ها سیاه‌نمایی و ارسال پیام و چراغ سبز به آمریکا برای تشدید اقداماتش در راهبرد فشار حداکثری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به نامه حجت‌الاسلام خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ماه‌ها و هفته‌های اخیر به‌ویژه در مقاطعی که فشارهای اقتصادی بر مردم دوچندان می‌شود، برخی جریانات و عناصر فرصت‌طلب با سوءاستفاده از شرایط موجود درصدد تحقق آرزوها و تمناهای درونی خود هستند.

وی افزود: برخی تحلیل‌ها و نامه‌نگاری‌ها و توئیت زدن‌ها حکایت از یک طراحی و حرکت سازمان‌یافته برای انحراف افکار عمومی از ریشه‌یابی درست مشکلات و دوقطبی‌سازی‌های کاذب برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم و مقابله افکار عمومی با حاکمیت اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مدتی است که دوباره گروهی از اصحاب سیاست‌ورزی‌های نادرست و شبهه‌برانگیز، دست به کارشده و با سوءاستفاده از آشفته‌بازار اقتصادی، درصدد موج‌سواری بر نارضایتی مردم از وضعیت موجود هستند.

وی ادامه داد: این طیف ازجمله کسانی هستند که در آبان ۹۸ و در شام جمعه اعلامِ نابهنگام افزایش قیمت بنزین، در حالی که هنوز آتش آشوب‌ها، شعله‌ور نشده بود با نامه‌نگاری جمعی، نظام را به کشتار و سرکوب متهم کردند، گویا عجله به خرج داده و زودتر از موعد اقدام به نشر بیانیه کرده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: همین گروه اکنون با نشر بیانیه و انجام مصاحبه و تهیه گزارش‌های جهت‌دار مطبوعاتی و توئیت‌های مشکوک و پست‌گذاری‌های سؤال‌برانگیز با تمام توان و قوت برآنند تا در یک فرآیند زمانی از اکنون تا انتخابات ریاست جمهوری رهبری انقلاب را مقصر اصلی مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی کشور قلمداد کنند.

وی اظهار کرد: درواقع از متن و فرا متن و منطوق و مفهوم این نامه‌ها و تحلیل‌ها چنین برمی‌آید که گروهی با اقدامات فرصت‌طلبانه فرافکنانه، انتقام‌جویانه و کینه‌توزانه و هنجارشکنانه با یک تقسیم کار نانوشته درصددند با نشانی دادن غلط، رهبر حکیم انقلاب اسلامی را مقصر اصلی مشکلات کنونی جلوه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: متن و حاشیه این نامه‌ها و تحلیل‌ها و مصاحبه‌های مکتوب و شفاهی، سیاه‌نمایی، ناامیدسازی، فرار روبه‌جلو، کم‌انگاری سهم تقصیر خود و جریان خود، ارسال پیام و چراغ سبز به آمریکا برای تشدید اقداماتش در راهبرد فشار حداکثری است.

وی خاطرنشان کرد: هدف کوتاه‌مدت از این اقدامات تشدید نارضایتی عمومی با پرچم‌داری دروغین مطالبات مردم و کشاندن اعتراضات به کف خیابان و رقم زدن فتنه‌ها و آشوب‌های خیابانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اما هدف اصلی‌تر کاهش مشارکت مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری است، گفت: کسانی که خود و یارانشان کارنامه مسؤولیت سی‌وچندساله از چهل سال گذشته را دارند با قیافه مخالف‌نمایی و ژست اپوزیسیون گرفتن درصددند با فرار روبه‌جلو خود را تبرئه کرده و نقطه ثقلِ اقتدار و عظمت نظام را نشانه بروند و بر طبل بی‌اعتمادی عمومی بیشتر بکوبند تا نصاب کمترین مشارکت را در انتخابات مهم ریاست جمهوری رقم بزنند./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات