۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۵۶۹۸۰
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

جریان سازی برای تحقق شعار سال یکی از وظایف حوزه‌های علمیه است

جریان سازی برای تحقق شعار سال یکی از وظایف حوزه‌های علمیه است
حجت‌الاسلام خسروی گفت: یکی از وظایف و رسالت‌های مهم حوزه‌های علمیه در برابر شعار سال جریان سازی برای تحقق «جهش تولید» است.

حجت‌الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید» و نقش حوزه علمیه در تحقق آن، اظهار داشت: بحث از جهش تولید باید به جریان غالب و عمومی در کشور تبدیل شود.

وی افزود: در این راستا باید همه حوزویان، متفکران و اندیشمندان دینی با تمام قوا در این عرصه ورود کرده و با شناسایی نقش و وظایف خود برای پیشبرد و تحقق جهش تولید تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خسروی اضافه کرد: اگر بحث از جهش تولید به جریان غالب و عمومی در کشور تبدیل شود بسیاری از مشکلات مردم چه مصرف‌کننده و چه تولیدکننده کاهش پیداکرده و اقتصاد کشور توسعه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: برای تحقق این هدف لازم است نیروهای جوان انقلابی باروحیه خلاقانه و متفکرانه همیشگی خود پای در میدان عمل گذاشته و مانند حماسه‌ای که در به ثمر رسیدن انقلاب و استمرار چهل‌ساله آن از خود نشان دادند در این عرصه هم‌میدان داری کرده و به پیشبرد اهداف نظام اسلامی کمک کنند.

حجت‌الاسلام خسروی با اشاره به وظایف حوزه‌های علمیه در جریان سازی برای تحقق شعار سال، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه و اندیشمندان دینی می‌توانند با تقویت اعتماد دوسویه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده به جریان سازی و تحقق شعار سال کمک شایانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت اولین و مهم‌ترین چیزی که در جریان سازی برای تحقق جهش تولید لازم است به آن توجه شود تقویت اعتماد دوسویه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

حجت‌الاسلام خسروی افزود: مصرف‌کننده باید باور داشته باشد که تولیدکننده کیفیت محصولات خود را به‌طور مستمر افزایش داده و خدمات خود را ارتقا می‌دهد و تولیدکننده هم باید درک کند که مصرف‌کننده خود را متعهد می‌سازد که با استفاده از تولیدات داخلی تولیدکننده داخلی را همراهی می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزویان و مدارس علمیه به دلیل اینکه مورد اعتمادبخش عظیمی از جامعه هستند باید با تولید ایده‌های ناب و هنرمندانه با گفتار و رفتار خود برای تقویت این اعتماد دوسویه تلاش کرده و جریان سازی جهش تولید از دغدغه‌های اصلی آن‌ها باشد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات