۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۵۷۱۰۴
مسؤول امور فرهنگی و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) ارائه کرد؛

گزارشی از فعالیت‌های تیپ امام صادق در مقابله با کرونا

گزارشی از فعالیت‌های تیپ امام صادق در مقابله با کرونا
حجت الاسلام رفیعی گزارشی از فعالیت‌های تیپ رزمی فرهنگی امام جعفر صادق(ع) در مقابله با کرونا را ارائه کرد.

حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در مقابله با کرونا اظهار کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا قرارگاه مقابله با بحران در تیپ امام صادق(ع) تشکیل و طلاب و روحانیان بسیجی و پاسداران به صورت شبانه روزی در این قرارگاه فعالیت می کردند.

مسؤول امور فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) حضور طلاب و روحانیان بسیجی و پاسدار در بیمارستان ها را از فعالیت های این تیپ در مقابله با کرونا دانست و افزود: طلاب و روحانیان بسیجی و پاسدار با استقرار در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت های مختلفی اعم از غذا دادن، جابه جایی و ماساژ دادن بیماران را انجام داده اند.

وی ادامه داد: انجام امور نظافتی و همراهی با بیماران همچنین تشکیل گروه های مشاوره برای مشاوره به بیماران و خانواده های آنها در زمینه چگونگی رفتار با بیمار از فعالیت هایی است که طلاب بسیجی مستقر در مراکز درمانی انجام داده اند.

حجت الاسلام رفیعی اضافه کرد: استقرار شبانه روزی طلاب و روحانیات بسیجی و پاسدار در آرامستان بهشت معصومه(س) برای غسل، اقامه نماز و دفن اموات کرونایی همچنین سرکشی از خانواده های متوفیان کرونایی از جمله فعالیت های تیپ امام صادق(ع) به شمار می روند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های تیپ امام صادق(ع) در زمینه کمک مؤمنانه اظهار کرد: تهیه و توزیع بیش از سیزده هزار بسته معیشتی شامل گوشت، برنج و ماکارونی و کمک مالی به نیازمندان و در برخی موارد تهیه غذای گرم برای خانواده های متوفیان از جمله کمک های مؤمنانه تیپ امام صادق(ع) است.

مسؤول امور فرهنگی و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) در پایان به فعالیت های فرهنگی این تیپ اشاره کرد و افزود: تولید، تکثیر و انتشار ادعیه و متون فرهنگی هنری همچنین تولید محتواهای ارزشی و توصیه های بهداشتی و برگزاری مسابقه های فرهنگی برای بالابردن روحیه خانواده ها در شبکه های مجازی، فعالیت های فرهنگی انجام شده از سوی تیپ امام صادق(ع) است./1324/ت302/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴
سلام
تیپ ۸۳ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام درست است نه رزمی فرهنگی!!
0
0