۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۶۵۷۲۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تبلیغ و ترویج اسلام ناب مهم ترین برنامه تبلیغات اسلامی است

تبلیغ و ترویج اسلام ناب مهم ترین برنامه تبلیغات اسلامی است
حجت الاسلام قدرتی تبلیغ دین را مهم ترین گام در مقابله با هجمه های دشمنان دانست و گفت: تقویت تبلیغ و بهره گیری از ظرفیت هیئت های مذهبی، فرهنگی و تشکل ها رویکرد جدید تبلیغات اسلامی لرستان است.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام والمسلمین« مهدی قدرتی» در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغ و ترویج اسلام ناب مهم ترین گام در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، اعتلای اسلام ناب و تصویرسازی زیبای اسلام ناب است.

وی  تقویت تبلیغ را راهبرد محوری تبلیغات اسلامی دانست وافزود: تلاش می شود از ظرفیت های گسترده هئیت های مذهبی و تشکل های دینی و فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اهمیت مساله تبلیغ، بیان کرد: ما طلبه‌ها خودمان را مسئول می‌دانیم و سوگند خورده ایم که از زمانی که لباس مقدس روحانیت را پوشیده‌ایم خادم قرآن اسلام و اهل بیت باشیم.

وی با بیان اینکه همواره مسئله تبلیغ را در هر جایگاهی سر لوحه کار داشته ام، افزود:  جهت تقویت تبلیغ در استان فعال‌تر کردن کنشگران فرهنگی، تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی در دستور کار است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به ظرفیت گسترده هیئت های مذهبی،  بیان کرد: تلاش می شود از این ظرفیت در حوزه فرهنگی و تبلیغ به خوبی بهره برداری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: بیلان کاری من این است که کنشگران فرهنگی که سال‌ها در عرصه فرهنگ و تبلیغ عمومی تلاش کرده‌اند را در حوزه تبلیغ فعال کنیم.

ارسال نظرات