۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۵۷۱۳۴
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تربیت طلبه پژوهش محور رسالت حوزه علمیه است

تربیت طلبه پژوهش محور رسالت حوزه علمیه است
حجت الاسلام عبداللهی پژوهش را زیربنای فعالیت های حوزه خواند و گفت: تربیت طلبه پژوهش محور رسالت حوزه علمیه است.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش اساتید حوزه در ارتقای سطح علمی طلاب، بیان داشت: اساتید به عنوان بهترین الگو برای طلاب می توانند در رشد علمی آنان نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان به اهمیت پژوهش در حوزه اشاره کرد و گفت: پژوهش و تحقیق زیربنای فعالیت های علمی و تبلیغی طلاب بوده و تربیت طلبه پزوهش محور رسالت حوزه علمیه است.

وی ارتقای سطح علمی پژوهشی اساتید را از نیازهای حوزه علمیه استان لرستان عنوان کرد و افزود: در این زمینه باید برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام عبداللهی اظهار داشت: برگزاری دوره های تخصصی زیر نظر اساتید پژوهشگر حوزوی فرصتی مناسب در زمینه ارتقای سطح علمی پژوهشی اساتید است و در این زمینه حوزه در حال برنامه ریزی است.

وی بیان داشت: امید است حمایت های لازم صورت گیرد و با برگزاری دوره های تخصصی پژوهشی ویژه اساتید در رشد و ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب نقش آفرین باشیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: فعالیت پژوهشی هر طلبه باید به سمت نیازهای جامعه و رفع مشکلات هدایت شود و اساتید پژوهش در این زمینه رسالت خطیری بردوش دارند./9451/ت310/ب1

ارسال نظرات