۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۵۷۳۳۶
مسؤول عقیدتی سیاسی های ارتش در لرستان:

روحانیان فرماندهان جنگ نرم هستند

روحانیان فرماندهان جنگ نرم هستند
حجت الاسلام دانش به نقش روحانیان در جبهه جنگ نرم و مقابله با هجمه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: روحانیان افسران جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسین دانش، ظهر امروز در گردهمایی یک روزه روحانیون ارتش در استان لرستان که در سالن آمفی تئاتر پادگان مهمات بابا عباس برگزار شد، گفت: کارکنان و روحانیون عقیدتی سیاسی، فرماندهان جنگ نرم هستند.

مسؤول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش افزود: روحانیان با تدبیر و ارتقای دانش خود در زمینه جنگ نرم در کنار مقابله با دشمن، تهدیدی نیز برای دشمنان ایران اسلامی هستند.

وی عنوان داشت: ما باید در همه زمینه‌ها قدرتمند باشیم و این قدرتمند بودن برای جلوگیری از تهدیدها است، ولی در حوزه جنگ نرم و رسانه‌ای ما باید به دشمن حمله کنیم و نگذاریم آنها ما را مورد حمله قرار دهند.

حجت الاسلام دانش بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و رسانه ای، تبلیغی و بهره مندی از ظرفیت روحانیت باید در مقابله با هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمن جهادی عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل فرهنگی هر کاری انجام دهیم سرمایه‌گذاری است و نباید به چشم هزینه به آن نگاه کرد و تمام سرمایه‌گذاری های ما باید در راستای رضای خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام دانش بر ضرورت کیفی سازی برنامه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی تاکید کرد و گفت: این مهم لازمه پیشبرد اهداف تبلیغی و تحکیم بنیان خانواده ها است./۹۴۵/پ310/ب1

ارسال نظرات