۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۷۵۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بی‌حجابی ریشه در فقر فرهنگی دارد

بی‌حجابی ریشه در فقر فرهنگی دارد
حجت‌الاسلام خادمی گفت: بی‌حجابی و فرهنگ برهنگی به‌عنوان یک بیماری ریشه در برهنگی فرهنگی و فقر فرهنگ و تمدن انسانی دارد.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  با تبریک روز عفاف و حجاب و اهمیت آن در جامعه، اظهار داشت: حجاب وسیله‌ای است که نشان می‌دهد زن انسان والایی است و وسیله نیست؛ چراکه خداوند زن را والا آفریده است.

وی افزود: طبق آیه «إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِى تَفِرَّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیكُمْ» (جمعه/8) هرچقدر هم كه لجاجت كنیم و بدحجاب باشیم بالاخره در قبر باحجاب دفن می‌شویم ولی آن‌وقت خیلی دیر شده است.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مبارزه به فرهنگ عفاف و حجاب، اضافه کرد: مبارزه باحجاب و عفاف به بهانه آزادى، بزرگ‏ترین و ننگین‏ ترین دروغى است كه شیطان و جنود او در دنیاى امروز رواج داده ‏اند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن با تبلیغات فریبنده خود و استفاده ابزاری از زنان می‌خواهند افزون بر نیروی کار ارزان و در دسترس زنان را به فساد و فحشا کشیده و به این طریق جامعه را از درون به انحطاط بکشند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: حجاب درودیوار مستحكمى است كه دزدان نتوانند شرف و آبروى زن مسلمان را بدُزدند. مگر كسى به نام آزادى، در خانه‏ اش را باز مى‏ گذارد یا دیوار خانه و باغش را خراب مى ‏كند.

وی خاطرنشان کرد: ممكن است انسان پابرهنه‏ بدون كفش آزادتر باشد، اما تیغ‏ ها و خارها چنان به پاها آسیب مى‏ رسانند كه از نعمت پا و قدرت راه رفتن محروم مى‏ شود.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: حجاب و عفاف فریضه‏ اى از محكمات دین و دستورات قطعى قرآن است و بیش از 10 آیه شریفه صراحةً و دلالةً به وجوب و ضرورت آن براى بانوان مسلمان امر مى‏ كند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به وصایای شهدا در مورد فریضه عفاف و حجاب، اظهار داشت: در میان توصیه ‏هاى شهدا یكى از بیشترین موضوعاتى كه به چشم مى ‏خورد، فریضه حفظ حجاب و عفاف اسلامى است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات