۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۵۷۹۷۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

فعالیت های تبلیغی با توجه به نیازهای جامعه انجام شود

فعالیت های تبلیغی با توجه به نیازهای جامعه انجام شود
حجت الاسلام عبداللهی با تأکید بر ضرورت نیازسنجی جامعه گفت: باید در عرصه تبلیغ با توجه به نیازهای جامعه باید برنامه ریزی و فعالیت ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، عصر امروز در در شورای هماهنگی نهادهای حوزوی لرستان، که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، گفت: تقویت برنامه های آموزشی و کارگاهی لازمه تقویت برنامه های تبلیغی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت انسجام مباحث آموزشی و تبلیغی در عرصه تبلیغ افزود: داشتن تلاش، پشتکار، همت جهادی و سعه صدر لازمه موفقیت مبلغ و طلبه در عرصه تبلیغ است.

وی از حوزه علمیه به عنوان پرچمداران عرصه تبلیغ یاد کرد و گفت: پیشبرد برنامه های تبلیغی و صیانت از ارزش ها نیازمند برنامه ریزی و توجه به نیازهای جامعه است.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: با بررسی و شناسایی نیازهای جامعه باید با انجام برنامه تبلیغی مؤثر در رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای جامعه اقدام کرد.

وی اظهار داشت: برای تقویت برنامه های تبلیغی باید جلسات مستمر با هدف هماهنگی بین نهادهای حوزوی و تبلیغی در مباحث آموزشی و تبلیغی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت نهادهای تبلیغی و حوزوی برای نهادینه سازی مبانی دینی و قرآنی تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت حوزه علمیه خواهران و برادران استان ضروری است./9451/پ210/ق

ارسال نظرات