۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۶۵۷۹۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توجیهی برای گرانی‌ها وجود ندارد

توجیهی برای گرانی‌ها وجود ندارد
حجت الاسلام شاهرخی به روند افزایش قیمت ها و گرانی در جامعه اشاره کرد و گفت: توجیهی برای گرانی ها وجود ندارد مسؤولان باید جلوی گرانی را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برگزاری جلسات مدیران نباید تعطیل شود بلکه نشست هایی با حضور جوانان، رسانه ها و نخبگان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وضعیت معیشتی مردم و گرانی ها در جامعه افزود: مسؤولان و مدیران باید در زمینه رفع گرانی ها و کاهش فشارهای معیشتی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مدیران و مسؤولان مواظب باشند که روند شیوع ویروس کرونا سبب بروز خلأهایی در عرصه خدمت رسانی و اطلاع رسانی ها نشود، فعالیت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی باید تداوم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: برنامه ریزی، مدیریت و نظارت ها امری ضروری برای برخورد با متخلفان و گرانی ها است، باید به فکر وضعیت معیشتی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه برای گرانی ها هیچ توجیهی وجود ندارد، بیان کرد: با جلوگیری از افزایش گرانی ها باید جلوی فشارهای اقتصادی و معیشتی گرفته شود./9451/پ310/ق

ارسال نظرات