۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۵۸۱۶۷
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

کار اصلی مسؤولان جلب رضایت مستضعفان است

کار اصلی مسؤولان جلب رضایت مستضعفان است
حجت الاسلام حسینی گفت: امروز مسؤولان نظام باید تمام تلاششان برای جلب رضایت محرومان و مستضعفان باشد چون رسیدگی به محرومان از تاکیدات بزرگان دین ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در دیدار اعضای قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) غرب قزوین که در حسینیه شهید شالی قزوین برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن روز دحو الارض گفت: این روز یکی از روزهای عظیم است که روزه گرفتن در این روز بنا بر تاکید روایات برابر با ثواب هفتاد سال عبادت و روزه‌داری است.

وی در ادامه افزود: ماه ذی القعده و ذی‌الحجه به همراه ماه محرم از ماه ­های بسیار شریف و عزیزی هستند که در آنها همانگونه که اعمال خوب چندین برابر حساب می‌شود اعمال زشت و ناپسند هم چندین برابر محاسبه خواهد ‌شد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماری کرونا یک بلیه الهی از جانب خداوند متعال است اظهار کرد: این بیماری که در جهان فراگیر شده و همه عالم را فرا گرفته است بسیاری از فداکاری ­ها و ایثارگری‌های نسل جوان انقلابی را ثابت کرد و نشان داد که این جوانان همانند جوانان نسل اول انقلاب همچنان پای کار هستند.

وی در ادامه بیماری کرونا را آفت بزرگی برای مملکت دانست و اضافه کرد: درست است که این بیماری یک بلیه الهی و آسمانی است اما باید برای رفع آن دعا کرده و از خداوند متعال استمداد و طلب کمک کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم در خصوص کمک­ های مومنانه ابراز کرد: امام موسی کاظم(ع) فرموده‌اند مستضعفان از شیعیان ما در حقیقت ایتام ما هستند هر کس که به این مستضعفان رسیدگی کند در واقع به ایتام خدمت و رسیدگی کرده است امام به علی بن یقطین هم پیرامون رسیدگی به ایتام سفارش زیادی کرده اند از این رو مردم ما با کمک­ های مومنانه دل­ های خانواده‌ها را شاد کردند همین شادی مملکت را از آسیب حفظ خواهد کرد.

وی در ادامه مسؤولیت بزرگ مسؤولان کشوری را جلب رضایت مستضعفان دانست و تاکید کرد: امروز مسؤولان نظام باید تمام تلاششان در جهت جلب رضایت محرومان و مستضعفان باشد در غیر این صورت باید اطمینان داشته باشند که امام زمان(عج) از آنها راضی نخواهد بود چون رسیدگی به محرومان از تاکیدات بزرگان دین ما است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش جوانان انقلابی در خصوص کمکهای مومنانه اظهار کرد: ما باید یک جریان ثابت و سالمی را در کشور بوجود بیاوریم که نتیجه آن رسیدگی به مستضعفان باشد یعنی ریشه  فقر و استضعاف را کشیده باشد جریان اقتصادی ما بستگی به جریان سیاسی دارد اگر جریان سیاسی سالم باشد جریان اقتصادی خود به خود بهبود پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: من از تمامی جوانانی که در شرایط سخت به وجود آمده برای کشور در جهت رسیدگی به حال خانواده‌های آسیب‌دیده تلاش می‌کنند تشکر کرده و دستانشان را می‌بوسم و از خداوند متعال می‌خواهم که آنها را در پناه خود محفوظ بدارد./955/پ310/ب1

مجید ابراهیمی
ارسال نظرات