۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۵۸۲۷۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

حوزه‌های علمیه در جهت دهی فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارند

حوزه‌های علمیه در جهت دهی فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارند
حجت الاسلام معتمدی گفت: فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بسیار متنوع و متکثر بوده و حوزه‌های علمیه در جهت دهی فعالیت‌های فرهنگی با نگرش دینی به این حوزه نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان با تاکید بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه فرهنگی بین دو مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی گفت: موفقیت در سایه تعامل، همدلی و همراهی اتفاق می‌افتد و باید همه ما در هدف گذاری و ماهیت همدل و متحد باشیم و در تصمیم گیری و تصمیم سازی متمرکز و در کار اجرایی اشکال مختلف، تنوع و سلیقه مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بر لزوم شناسایی طلاب هنرمند و استعدادیابی در مباحث فرهنگی هنری تاکید کرد و افزود: وظیفه و رسالت نخست حوزه‌های علمیه پرورش طلاب دینی و مبلغ است و در کنار این مسئله، می‎توانید با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگی هنری نیز برای طلاب برنامه‌های مختلفی داشته باشید.

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از پیوست فرهنگی و پیوست رسانه‌ای در اجرای برنامه‌ها اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر بسیار متنوع و متکثر بوده و حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های دینی در جهت دهی، تبیین و ترویج فعالیت‌های فرهنگی با نگرش دینی به این حوزه نقش موثری دارند.

حجت‌الاسلام محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان نیز در این دیدار پیرامون تاریخچه و نحوه فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شعبه اصفهان توضیحاتی بیان کرد.

خاطرنشان می شود، دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه اصفهان و همراهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 25 تیرماه در دفتر مدیرکل انجام شد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
امروز تأثیر مقام معظم رهبری بر مصونیت، معنویت و تدّین جامعه ی ما، بیش از تأثیر یک حکومت است
0
0