۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۶۵۸۵۴۰
دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
حجت‌الاسلام ارزانی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بسیج، فعالیت کانون‌ها در سطح مساجد و جامعه مفصل‌تر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، دبیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، عصر امروز در آیین سه‌شنبه‌های تکریم که در بجنورد، مرکز خراسان شمالی، با هدف تجلیل و تکریم از خانواده شهیدان حمیدی زاده به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کشور خبر داد.

وی افزود: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، طرح سه‌شنبه‌های تکریم به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کل کشور در حال اجرا بوده که در این حرکت ارزشی، به محضر خانواده‌های معزز شهدا رسیده و از آن‌ها تجلیل و می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ارزانی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در سال 91 رهنمودهایی در زمینه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داشتند که این رهنمودها نصب العین فعالان این کانون‌ها است.

وی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را با همکاری بسیج فعال و پویا کنید، افزود: در این راستا سال گذشته تفاهم‌نامه مفصلی با بسیج منعقد کردیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: با این تفاهم‌نامه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در صحنه مساجد و سطح جامعه ارزشمندتر و مفصل‌تر صورت می‌گیرد./9314/پ310/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات