۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۵۸۶۳۱
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

عمل به مطالبات رهبری تاب آوری کشور را بالا می برد

عمل به مطالبات رهبری تاب آوری کشور را بالا می برد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه از تمام ظرفیت های کشور می توانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، گفت: عمل به مطالبات رهبری تاب‌آوری کشور را بالا می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، سردار سعید محمد در ادامه سفر یکروزه خود به قزوین ظهر امروز در نشست با جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و تشکل های دانشجویی استان که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه کشور ایران به دلیل مقابله با سلطه سیگار جهانی شرایط بسیار سختی را پشت سر می گذارد.

وی در ادامه افزود: تنها راه ایستادگی در مقابل دشمن قدرتمند سازی کشور با استفاده از ظرفیت های تمام اقشار و گروه‌های مردمی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب و بسیج دانشجویی عنوان کرد: در حال حاضر به خاطر ویروس کرونا دانشگاه ها از حضور دانشجویان بی‌بهره است اما این خبر را می‌توان با برگزاری جلسات هم اندیشی پر کرد.

سردار محمد ابراز کرد: اگر در سال‌های گذشته مسئولان و مقامات کشوری طبق منویات مقام معظم رهبری عمل می کردند و در جهت راهبردهای مدبرانه ایشان گام برمی داشتند شاهد تاب آوری بیشتر کشور در مقابل فشارها بودیم.

وی بیان کرد: با نقش های متعددی که دشمن برای کشور ترسیم کرده است تنها با تقویت تاب آوری و زیرساخت‌های این حوزه می‌توانیم با دشمن مقابله کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ابراز کرد: در جواب این سوال که آیا می‌توان در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرد باید گفت ایران دارای ظرفیت‌های فراوانی است و با به کارگیری درست این ظرفیت‌ها می‌توان در مقابل تمام زورگوی های نظام سلطه ایستاد.

این مقام مسؤول یادآور شد: در سال های اخیر مقام معظم رهبری به خوبی و راهبردهای اقتصاد مقاومتی را ترسیم کردند اما هنوز بسیاری از مفاد این برنامه اجرایی نشده است و نیازمند کار بیشتر در این زمینه هستیم.

محمد تاکید کرد: ایران به عنوان چهارمین کشور نفتی جهان و دومین کشور از نظر ذخایر گازی نتوانسته از ارزش‌های این نعمت های الهی به خوبی استفاده کند.

وی ادامه داد: ایران در حالی به برداشت یک دهم درصد از ذخایر معادن خود بسنده کرده که به لحاظ تنوع معادن جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به حو ه کشاورزی و وارداتی بودن اکثر بذر ها اظهار کرد: این موضوع امنیت غذایی کشور را تهدید می‌کند و ما باید بتوانیم مشکلات این حوزه را برطرف کنیم.

محمد با اشاره به اینکه در حوزه صنایع مشکل تکنولوژی و ساخت داریم گفت صنایع ایران با ۲۰ درصد دانش فنی کار می کنند و ما باید بتونیم کمبود ها رو با سرعت بیشتری جبران کنیم./955/پ210/ب1

مجید ابراهیمی
ارسال نظرات