۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۵۸۳۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

رسانه‌های انقلابی باید جریان ساز باشند

رسانه‌های انقلابی باید جریان ساز باشند
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: جریان خبری باید تأثیرگذار باشد و رسانه‌های انقلابی لازم است به مسائل اجتماعی و فرهنگی بیشتر اهمیت دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ظهر روز یکشنبه با حضور در دفتر بسیج رسانه استان قزوین با اعضای این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو کرد.

محمد کشاورز، مسؤول بسیج رسانه استان قزوین در این دیدار اظهار داشت: بسیج یک مجموعه فراجناحی است که چتر خود را گسترده تا همه کسانی که ارزش‌ها و چارچوب‌ها را قبول دارند بتوانند به‌عنوان سرمایه نظام در خدمت کشور و مردم باشند.

وی تصریح کرد: در استان قزوین فضای رسانه‌ای خوبی داریم و همدلی فعالان این عرصه موجب شد تا در کمک مومنانه اقدامات خوبی صورت گیرد.

مسؤول بسیج رسانه استان قزوین اظهار داشت: با برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان شهری، دیدار با شخصیت‌های استانی از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه، استاندار، شخصیت‌های دینی و فرهنگی با دیدگاه‌های مختلف آشنا می‌شویم و جلسات اخلاق رسانه را برگزار می‌کنیم.

کشاورز یادآور شد: توجه به امور رفاهی و برگزاری مسابقات فرهنگی و جریان سازی از رویکردهای اصلی است که با نشست‌های تخصصی به این هدف خواهیم رسید.

مسؤول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بالا بردن سطح بینش سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و انقلابی در بسیج رسانه از اولویت‌های این عرصه است و با احترام به همه سلایق تلاش می‌کنیم با همدلی و هم افزایی به ارتقای کیفی کارها کمک کنیم.

حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در ادامه این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی رقابت سالم داشته باشند و وحدت و انسجام و همدلی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: باید بپذیریم امروز در جنگ احزاب هستیم و تمام کفر در برابر همه ایمان قرارگرفته لذا ما هم باید در کنار همدیگر باشیم و تفرقه و اختلاف را کنار بگذاریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: امروز همه باید در کنار هم باشیم و در این جنگ رسانه‌ای انتظار نیست در داخل هم به بهانه‌های مختلف باهم درگیر شویم.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم وقت خود را به گلایه و انتقاد داشته باشیم عقب می‌مانیم لذا بهتر است سلایق مختلف باهم افزایی برای تبلیغ ارزش‌های دینی و انقلابی در کنار هم باشند.

حجت‌الاسلام زهرایی یادآور شد: جریان خبری باید تأثیرگذار باشد و رسانه‌های انقلابی لازم است به مسائل اجتماعی و فرهنگی بیشتر اهمیت دهند.

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد یکدلی و جریان سازی در رسانه‌های انقلابی کمی ضعیف است که باید آن را تقویت کنیم و در این میان گاهی پرداختن به حاشیه ما را از اصل موضوع بازمی‌دارد.

حجت الاسلام زهرایی گفت: باید خبرگزاری‌ها و رسانه‌های انقلابی بیشتر دورهم جمع شوند و با تشریک‌مساعی در کنار ایجاد یک فضای رقابت انقلابی و سالم برای پیشبرد اهداف انقلابی بسترسازی کنند.

وی در پایان این دیدار اظهار داشت: لازم است به‌صورت مستمر رسانه‌ها دورهم جمع شوند و هم‌فکری کنند تا خط خبری و جریان سازی درست شود و به تقویت جریان انقلاب کمک کنیم./955/د102/ب1

مجید ابراهیمی
ارسال نظرات