۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۵۸۶۴۶
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا سنندج:

نفوذ فرق ضاله، نتیجه بی تفاوتی برخی از مسؤولان فرهنگی است

نفوذ فرق ضاله، نتیجه بی تفاوتی برخی از مسؤولان فرهنگی است
معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: نفوذ فرق و نحله های ضاله در برخی از نقاط کشور نتیجه بی تفاوتی برخی از مسؤولان فرهنگی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه عصر امروز در دیدار با جمعی از مبلغین دینی و طلاب سنندجی عنوان داشت: کانون فکری جهان اسلام را باید حوزه های علمیه دانست، لذا تاکیدات موکد رهبری بر انقلابی بودن حوزه های علمیه از روی بصیرت و بینش معظم له است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: یکی از مباحث دیگری که در سالهای اخیر در رسانه ها به ویژه در جلسات حوزه های علمیه همواره مطرح می شود، بحث هجرت روحانیون و مبلغین دینی از مرکز به دیگر استانها و نقاط محروم می باشد.

این استاد حوزه علمیه کردستان افزود: در صورتی که این طرح یعنی هجرت روحانیون و مبلغین از مرکز به سمت نقاط کم برخوردار در کشور اجرایی شود، شاهد یک انقلاب فرهنگی بزرگ در سطح کلان کشوری خواهیم بود.

حجت الاسلام کاوه ادامه داد: بنابراین مبلغین خود که به خوبی وضعیت حساس کنونی را درک می کنند، باید در اجرای این طرح همراه و یاور تصمیمات حوزه های علمیه باشند و با نگاهی جهادی به این مساله مهم نگاه کنند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: از سویی دیگر در برخی از شهرها و روستاهای دور افتاده شاهدیم که هیچ روحانی و مبلغی در آن مکان حضور ندارد که این امر یک خطر بزرگ فرهنگی برای آن مناطق می باشد، زیرا میدان را برای بازی دشمن خالی کرده ایم.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: بنابراین امروز نیاز اصلی ما در حوزه دین و فرهنگ، ایجاد یک نهضت جهادی بزرگ توسط روحانیون و مبلغین دینی در کشور است، امروز وضعیت کشور به مانند گذشته نیست، اکنون بسیاری از دشمنان به دنبال خلا و راه های نفوذ هستند.

حجت الاسلام کاوه نفوذ فرق و نحله های ضاله در برخی از نقاط کشور را نتیجه بی تفاوتی مسئولان فرهنگی و... دانست و گفت: اگر می بینیم که فرقه ای بی اساس و منحرف در منطقه ای یارگیری می کند، بی شک این امر نتیجه و معلول کم کاری مسئولان فرهنگی و دلسوزان دینی می باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: لذا نباید فرصت را از دست بدهیم و قافیه این جنگ نرم و فرهنگی و عقیدتی را به دشمنان نظام و اسلام ببازیم، بنابراین از روحانیون و مبلغین می خواهیم که با جهاد فی سبیل الله اجازه عرض اندام به این فرق ضاله و دست ساخته استکبار و استعمار پیر را ندهند./1401/پ310/ب1

ارسال نظرات