راه اندازی بانک محتوای تبلیغی فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مجتبی زنده دل، رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا، از شکل گیری و راه اندازی بانک محتوای فرهنگی به نام «طاقچه» خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ دین و محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونا، اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به راه اندازی خط تولید محتوای تبلیغی و فعالیت در فضای مجازی کرد.
وی در ادامه افزود: در این راستا در ایام عید نوروز تعداد 40 گروه تبلیغی نوین و سنتی، اقدام به تولید محتوای تبلیغی کردند که نتیجه فعالیت این گروه ها تولید بیش از 2000 پست تولیدی در قالبهای موشنگرافی، عکس نوشته، متن نوشته، شعر، شب قصه، پادکست اکولایزر، کلیپ های تصویری، داستانک قرآنی، معرفی بازی و اپلیکیشن و سایت های کاربردی و مفید بود.
رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: تولیدات این گروه های تبلیغی با موضوعات تربیت فرزند، سبک زندگی، کرونا و بازی در خانه، تفسیر و پیام های قرآنی، شرح روایات و آیات قرآن، رفتار همسران و فرزندان در کانال @taghcheh1399 در بستر در شبکه های اجتماعی آپارات، اینستاگرام و ویسگون و در پیام رسانه ای ایتا، تلگرام، بله، گپ، سروش و واتساپ منتشر شده است.
حجت الاسلام زنده دل با اشاره به اهمیت توانمند سازی مبلغان، اظهار کرد: با توجه به ادامه اعمال محدودیت ها در ایام مباه مبارک رمضان این اداره ضمن ادامه همکاری با گروه های فعال اقدام به مشاوره فنی و توانمندسازی مبلغان رمضان المبارک برای تبلیغ در فضای مجازی کرد.
وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در ابتدای ماه مبارک رمضان 400 مبلغ حاضر در فضای مجازی را برای تبلیغ به اداره فضای مجازی، هنر و رسانه معرفی کرد که پس از برنامه ریزیهای لازم بیش از 450 ساعت مشاوره فنی در طول ماه مبارک رمضان برای این مبلغان از سوی اداره فضای مجازی، هنر و رسانه ارائه شده است./1304/پ310/ب1