۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۸۷۷۰

تقدیر از طلاب جهادگر در دزفول

تقدیر از طلاب جهادگر در دزفول
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مراسمی از طلاب و نیروهای جهادی مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دکتر پریدار رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مراسم تقدیر و تشکر و همچنین وداع با نیروهای جهادی مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول خطاب به این نیرو‌ها گفت: دست بوس عزیزانی هستم که بی ادعا و بدون چشم داشتی در حال فداکاری هستند.

وی در ادامه بیان داشت: تلاش و فداکاری زیباترین صحنه‌ای است که انسان در زندگی‌اش می تواند ببیند، و فلسفه وجودی ما انسان‌ها همین است. وای به حال انسان‌هایی که این فرصت ها را از دست می دهند و خوشا به حال انسان‌هایی که از چنین فرصت های جهادی که معلوم نیست چه مدت یکبار تکرار بشود را انجام می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ابراز داشت: هرچند هوا گرم است و وقت گذشته است اما عیب ندارد ما بیاییم و بوسه بزنیم بر دست این عزیزانی که دارند این کارها(جهادی) را انجام می دهند.

پریدار تصریح کرد: تعداد زیادی از همکاران ما هستند که از ابتدای این بیماری و قبل از این بیماری، در روزهایی که کرونا نبود در بحران های دیگر همچون سیل، زلزله و همچنین الان با وجود این بیماری و با افزایش نرخ ورودی به بیمارستان به صورت جهادی کار می کردند. تعدادی دیگر که به صورت سازمانی هیچ‌گونه تکلیف و مسؤولیتی ندارند، خودشان آمدند و حضور پیدا کردند و به صورت جهادی کمک کردند.

وی بیان داشت: وظیفه بنده به عنوان مسؤول و رییس این سازمان این است که بیایم از شما تشکر کنم و دستتان را ببوسم. بحران‌ها پایان نخواهند داشت و همیشه می بایست آماده باشیم، ما باید در هر سنگری که هستیم آماده باشیم.

ارسال نظرات