۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۵۸۸۳۷
آیت الله طباطبایی نژاد:

غفلت از دشمن، ضربه مهلکی به انسان وارد می‌کند

غفلت از دشمن، ضربه مهلکی به انسان وارد می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: همانطور که غفلت از کرونا باعث مشکلات خطرناک خواهد شد، مبادا از دشمن غفلت کنید چراکه ممکن است ضربه مهلکی به انسان وارد سازد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار کارگروه حفاظت و امنیت سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات نظامی توسط تیم‌های حفاظتی و امنیتی اظهار داشت: غفلت از دشمن و اینکه گمان کنیم چون تا کنون دشمن نتوانسته کاری بکند، از ضربه زدن به ما ناامید شده است، بسیار خطرناک بوده و می‌تواند ضربه مهلکی را به انسان وارد کند.

وی افزود: از خودتان غافل نباشید و آنچه که لازم است را مراعات کنید، آموزش‌های لازم را پشت سر بگذارید و برای حفاظت از خود و هر شخصیتی که مسئولیت حفاظت از او را قبول کرده‌اید، آمادگی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به گسترش ویروس کرونا و آثار مخرب آن بر اقتصاد و ارتباطات مردم تصریح کرد: برخی از مردم می‌گویند تا کنون کرونا نگرفته‌ایم و بعداً نیز نخواهیم گرفت و از خطرناک بودن این ویروس منحوس غفلت می‌کنند و متأسفانه امروز شاهد افزایش روزافزون آمار جان‌باختگان در کشور هستیم؛ در موضوع حفاظت نیز همین‌گونه است، مبادا کار روزانه، برایتان عادی شود و از رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها غفلت‌ کنید.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه شیطان تا آخرین نفسِ انسان به دنبال گمراه کردن انسان است، گفت: گروه‌های حفاظتی باید اعتقادات خود را تقویت کرده و شبهات دینی خود را برطرف کنند، چراکه یک شبهه می‌تواند اعتقادات انسان را تباه سازد./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات