۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۵۹۰۹۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تعاونی ها پلی به سمت مردمی سازی کشاورزی هستند

تعاونی ها پلی به سمت مردمی سازی کشاورزی هستند
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی بر ضرورت تقویت تعاونی ها برای نقش آفرینی در عرصه کشاورزی تأکید کرد و گفت: تعاونی ها ظرفیتی عظیم برای مردمی سازی کشاورزی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در در چهارمین هیأت اندیشه ورز استان لرستان که با محوریت فرصت ها و چالش های نقش آفرینی تشکل های کشاورزی و روستایی در توسعه بخش کشاورزی برگزار شد، گفت: تعاونی ها قابلبت فراوانی برای مسؤولیت پذیری اجتماعی دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تعاونی های ظرفیتی مناسب برای نهادینه سازی نقش مردم در تولید و رفع فقر هستند، افزود: با تأسیس تعاونی ها فرصتی برای حرکت به سمت پیشرفت جامعه و تولید در کشور فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: از مؤلفه های یک تعاونی را می توان عنصر داوطلبی جهت فعالیت، تجمیع نیروی پراکنده انسانی، تعریف و تامین سرمایه و امکانات، انجام کار مشترک در زمینه خاص و مسؤولیت پذیری اجتماعی را نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه بسیاری از افراد نمی توانند به تنهایی در زمینه کشاورزی نقش آفرینی کنند، خاطرنشان کرد: این افراد با قرار گرفتن در قالب تعاونی مب توانند انگیزه، نقش و تلاش خود را بیشتر کنند.

وی با اشاره به اینکه همه عوامل پویایی بخشی به کار و فعالیت در تعاونی ها فراهم است، اظهار داشت: افراد در قالب تعاونی ها به سمت کار هم افزایانه و موثر اقدام می کنند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان بیان کرد: تقویت تعاونی ها برای پیشرفت در کشاورزی ضروری است چراکه در این عرصه نیاز ما به تعاونی بیشتر خواهد بود.

وی اذعان داشت: تعاونی ها پلی به سمت مردمی سازی کشاورزی هستند، چراکه تعاونی ها درون لایه های مردم شکل می گیرند و در هماهنگ سازی نیروی های جدا از هم برای حرکت به سمت تولید نقش آفرینی می کنند./۹۴۵۱/پ310/ب1

ارسال نظرات