۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۵۹۳۷۳
همزمان با عید سعید قربان؛

بیش از یک تن و نیم گوشت قربانی بین نیازمندان کاشان توزیع شد

بیش از یک تن و نیم گوشت قربانی بین نیازمندان کاشان توزیع شد
مدیر مؤسسه خیریه مهدیه کاشان از توزیع بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی همزمان با عید سعید قربان بین خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان کاشان خبر داد.
اکبر جلوداریان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: عید قربان امسال خیرین کاشان بیش از ۵۵ راس گوسفند به میزان یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت خالص تحویل و از سوی مؤسسه خیریه مهدیه کاشان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این مقدار گوشت قربانی بین ۶۰۰ خانوار بی بضاعت تخت پوشش این مؤسسه و ۷۵۰ خانوار پاکبان شهرداری کاشان و ۶۵۰ نفر از کارگران فصلی ساختمانی ذر چهار نوبت در ساعات ۹ و ۱۱ صبح و ۱۴ و ۱۷ بعد از ظهر روز عید قبربان در کاشان توزیع می‌شود.

به گفته وی این مقدار گوشت قربانی بین حدود ۲ هزار خانوار بی‌بضاعت و هر خانوار به مقدار ۷۰۰ تا ۹۰۰ گرم گوشت توزیع شد.

مدیر مؤسسه خیریه مهدیه کاشان از افزایش ۲۰ درصدی توزیع گوشت قربانی از سوی خیرین مؤسسه خیریه مهدیه کاشان در عید قربان امسال نسبت به عید قربان سال گذشته خبر داد و گفت: عید قربان سال گذشته ۴۱ رأس گوسفند و امسال بیش از ۵۵ رأس گوسفند از سوی خیرین این مؤسسه قربانی شده است.

وی با اشاره به اینکه عید سال گذشته ۴۱ رأس گوسفند قربانی و بین یکهزار و ۶۰۰ خانواده بی بضاعت توزیع شد، افزود: عبد قربان امسال و ۵۵ رأس گوسفند قربانی و بین بیش از ۲ هزار خانواده بی بضاعت و هرخانواده از ۷۰۰ تا ۹۰۰ گرم گوشت قربانی توزیع شد.

جلوداریان پشتوانه فعالیت‌های مؤسسه خیریه مهدیه کاشان را امام عصر (عج) دانست و گفت: امسال با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش رو، خیرین کاشانی کمک‌های قابل توجهی برای عید قربان به این مؤسسه داشته اند./۱۳۰۷/پ210/ف
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات