۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۶۵۹۶۳۲
حجت الاسلام فلاح:

مذاکره با آمریکا به معنای زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است

مذاکره با آمریکا به معنای زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است
استاد حوزه علمیه مازندران، طرح موضوع مذاکره با آمریکا را موضوعی انحرافی دانست و گفت: مذاکره با آمریکای جنایت کار به معنای زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است.
حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید سعید قربان، تأکید کرد: مسؤولان باید این رهنمود‌های مهم را مبنای عمل خود قرار دهند.
 
وی با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند راه علاج تحریم و مشکلات اقتصادی و معیشتی مذاکره نیست، افزود: مذاکره با آمریکای جنایت کار به معنای زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها به مردم آدرس غلط می‌دهند، خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان یک کشور مستکبر و ظالم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ملت ایران ایستاده و عزم خود را برای ضربه زدن به این انقلاب و مردم به جزم کرده است.
 
حجت الاسلام فلاح با بیان این که تاریخ آمریکا، سرشار از جنایت علیه بشریت به ویژه ملت‌های مستقل است، تصریح کرد: دستان پلید و شیطانی آمریکایی‌ها در طول چهاردهه اخیر به خون ملت مظلوم ایران آغشته است.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف آمریکایی‌ها به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: اما این ملت با بصیرت و انقلابی، زیر چتر ولایت و رهبری، ضربه‌های سنگینی را در این چهل سال به آمریکایی‌ها وارد کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی‌ها در داخل علیرغم سال‌ها جنایت و فریبکاری آمریکایی، رویای مذاکره با این تروریست‌های فریبکار را در سر می‌پرورانند، ادامه داد: این عده همه آمال و آرزو‌های خود را در مذاکره با آمریکا می‌بینند تلاش می‌کنند با بزک کردن تروریست‌های جنایت کار اذهان عمومی را به این سمت منحرف کنند.
 
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که ملت با بصیرت ایران اسلامی فریب سازش گران داخلی را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: این مردم ثابت کردند در هر شرایطی پای آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد و از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهند کرد.
 
وی با بیان این که عده‌ای که همچنان به دنبال مذاکره با آمریکا هستند گویا حافظه تاریخی خود را از دست داده اند، تصریح کرد: آن چیزی که سازش گران داخلی دنبال می‌کنند همان هدفی است که آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر با ابزار تحریم‌های اقتصادی تلاش می‌کند به آن دست پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رهنمود‌های مقام معظم رهبری فصل الخطاب است، بیان داشت: ایشان در ابتدای سال مسیر حرکت کشور را با نامگذاری سال جهش تولید مشخص کردند، پس صحبت از مذاکره برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی تاکتیک سیاسی برخی افراد و جریان‌ها است که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات