۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۵۹۸۰۸

ارسال ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر

ارسال ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر
حلیمی از ارسال ۱۵۰ مقاله علمی تاکنون به دبیرخانه هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دومین همایش بین المللی غدیر با تأکید بر غدیر و حکمرانی شایسته خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حبیب الله حلیمی، دبیر علمی هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تأکید بر غدیر و حکمرانی شایسته ظهر امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه با اشاره به این که کار فعالیت رسمی این همایش از اواخر سال 97 با تشکیل کمیته علمی آغاز شد، گفت: محورهای علمی این همایش در کمیته علمی تصویب و اصل برگزاری همایش نیز با تصویب در هیأت امناء دانشگاه مازندران به امضاء وزیر علوم رسید.
 
وی با بیان این که این همایش دارای مجوز بین المللی از وارت علوم و همچنین ثبت در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام است، افزود: در حال حاضر سی دانشگاه و مرکز داخلی و خارجی در برگزاری این همایش مشارکت علمی دارند.
 
حلیمی، پایان شهریور ماه امسال را آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش بین المللی عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی، این همایش هفدهم مهر ماه به صورت مجازی در استان برگزار خواهد شد.
 
دبیر علمی این همایش با بیان این که همایش امسال با محوریت حکمرانی شایسته برگزار خواهد شد، ادامه داد: هشت محور اصلی و بیش از 50 محور فرعی برای ارسال مقالات به این همایش بین المللی در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان این که این همایش بین المللی پیش نشست های علمی نیز خواهد داشت که به صورت مجازی برگزار می شود، افزود: حدود یازده مرکز علمی خارجی از سایر کشورهای جهان نیز با این همایش بین المللی همکاری علمی دارند.
 
حلیمی از ارسال 150 مقاله علمی تاکنون به دبیرخانه این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم تا پایان شهریور ماه این تعداد مقالات افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
 
دبیرعلمی هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت و دومین همایش بین المللی غدیر با تأکید بر غدیر و حکمرانی شایسته همچنین افزود: مقالات برگزیده علاوه بر چاپ در کتاب مجموعه مقالات همایش در سایر مجلات داخلی و خارجی معتبر نیز به چاپ خواهد رسید.
 
وی با بیان این که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری همایش به صورت حضوری در حال حاضر وجود ندارد، تصریح کرد: کلیه برنامه های مربوط به این همایش به صورت مجازی برگزار خواهد شد./950/پ310/ب1
ارسال نظرات