۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۶۵۹۷۰۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ستاد نماز جمعه باید چتری برای جریان های انقلابی باشد

ستاد نماز جمعه باید چتری برای جریان های انقلابی باشد
حجت الاسلام والمسلمین لائینی به نقش مهم ستاد های نماز جمعه در تقویت این جایگاه مهم دینی و انقلابی اشاره کرد و گفت: ستاد نماز جمعه باید چتری برای جریان های انقلابی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید ستاد نماز جمعه مرکز استان، نماز جمعه را شعائر مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: حفظ و تقویت این جایگاه ارزشمند انقلاب اسلامی یک رسالت و تکلیف مهم است.

وی با بیان این که پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه محور وحدت در نظام اسلامی است، افزود: حضور دشمن شکن مردم در صفوف نماز جمعه همچون تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان در چهل سال اخیر تلاش بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مردم در نماز های جمعه انجام دادند اما با عنایت الهی و هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شد.

امام جمعه ساری با بیان این که به طور حتم با عبور از بحران کرونا شاهد حضور گسترده تر مردم در صفوف نماز جمعه خواهیم بود، ادامه داد: نماز جمعه بهترین جایگاه برای تقویت انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که بسیاری از توطئه های دشمنان در بستر حضور گسترده مردم در صفوف نماز جمعه خنثی شده است، افزود: وحدت و همبستگی مردم و همچنین روشنگری و آگاهی بخشی ائمه جمعه در نماز جمعه از جمله مهم ترین دلایل دشمنی بدخواهان انقلاب با این پایگاه مهم دین و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به نقش مهم ستاد های نماز جمعه در تقویت این جایگاه مهم دینی و انقلابی اشاره کرد و گفت: ستاد نماز جمعه باید چتری برای جریان های انقلابی باشد.

امام جمعه ساری بر ضرورت درک عمیق جایگاه مهم ستاد نماز جمعه تأکید کرد و با بیان این که حفظ و تقویت این جایگاه ارزشی از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اقتدار و تقویت جایگاه ستاد نماز جمعه در معنویت و سعه صدر فعالان این بخش است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که کسانی که در این مسیر مهم و ارزشی قدم می گذارند باید نیت آنها خالص و الهی باشد، افزود: به طور حتم نیت و اخلاص فعالان این عرصه در رشد و تقویت جایگاه ستاد نماز جمعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها در ستادهای نماز جمعه تأکید کرد و گفت: ستادهای نماز جمعه باید بستری برای فعالیت و حضور بیشتر جریان های انقلابی باشد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات