۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۵۹۷۰۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

رهنمودهای رهبر انقلاب در همه زمینه ها فصل الخطاب است

رهنمودهای رهبر انقلاب در همه زمینه ها فصل الخطاب است
حجت الاسلام شکریان رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عزاداری ماه محرم را بسیار راهگشا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از رؤسای هیأت های مذهبی استان به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید سعید قربان اشاره کرد و با بیان این که سخنان ایشان در همه بخش ها فصل الخطاب است، گفت: همه مسؤولان کشور باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مبنای تصمیم گیری های خود قرار دهند.

وی، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عزاداری ماه محرم را بسیار راهگشا توصیف کرد و افزود: همه بخش های ذی ربط وظیفه دارند همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند عمل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند معیار برگزاری عزاداری ماه محرم باید با نظر کارشناسان و ستاد ملی کرونا باشد همه وظیفه دارند به این رهنمودها جامه عمل بپوشانند، خاطرنشان کرد: باید همه پروتکل های بهداشتی در همه برنامه های مذهبی مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که حفظ جان و سلامت مردم همواره مورد تأکید بزرگان و دلسوزان نظام اسلامی بوده است، تصریح کرد: اگر به صورت دقیق به توصیه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عمل شود می توان برنامه ها و نشست های دینی و مذهبی را برگزار کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال سوء استفاده از شرایط به وجود آمده در جهت اهداف شوم خود است، خاطرنشان کرد: مذهب و سلامت مردم هیچ گاه در برابر هم نبوده و نخواهند بود بلکه به وضوح می بینیم حفظ جان و سلامت مردم همواره مورد تأکید نظام اسلامی و مسؤولان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در تبلیغات خود به گونه ای القا می کند که نظام هیچ دغدغه ای برای سلامت مردم ندارد و برنامه های دینی و مذهبی را حتی به بهای جان مردم نیز برگزار می کند، بیان داشت: این دروغ پراکنی ها تنها با هدف تضعیف دین و اعتقادات مذهبی مردم صورت می گیرد و به هیچ عنوان صحیح نیست.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری مراسم ماه محرم خنثی کننده توطئه دشمن بود، خاطرنشان کرد: ایشان با تأکید بر حفظ سلامت مردم و همچنین اولی قرار دادن نظر کارشناسان درمانی و ستاد ملی کرونا، طرح دشمنان برای قرار دادن مذهب در برابر سلامت مردم را خنثی کردند.

وی با بیان این که مؤمنان در شب های با فضیلت قدر نشان دادند با رعایت اصول بهداشتی می توان محافل دینی و مذهبی را حفظ کرد، ادامه داد: به طور حتم هیأت های مذهبی در ماه محرم امسال با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین اجرای توصیه های کامل بهداشتی در دنیا الگو خواهند شد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات