۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۵۹۷۱۵
حجت الاسلام لائینی:

تضعیف انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین هدف جریان تحریف است

تضعیف انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین هدف جریان تحریف است
امام جمعه نکا به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید سعید قربان پیرامون مسأله تحریف اشاره کرد و گفت: تضعیف انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین هدف جریان تحریف است.

حجت الاسلام محمد صادق لائینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید سعید قربان پیرامون مسأله تحریف اشاره کرد و گفت: تضعیف انقلاب و نظام اسلامی مهم ترین هدف جریان تحریف است.

وی با بیان این که دشمن در طول تاریخ از این ابزار برای تضعیف جریان حق استفاده کرده است، افزود: کسانی که امروز در داخل کشور تلاش می کنند تنها راه علاج کشور از مشکلات را مذاکره با آمریکا عنوان کنند، همان تحریف کنندگان هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بقای برخی جریان ها به تحریف حقایق و اصول است، خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب جریان هایی تلاش کردند با تحریف برخی اصول مهم انقلاب، ذهن مردم را به سمت دیگری منحرف کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که حرف دشمن را تکرار کردن همان تحریف اصول مهم انقلاب است، تصریح کرد: کوتاه آمدن در برابر جنایت کار بزرگی همچون آمریکا، عبور از اصول و آرمان های انقلاب است.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که انقلاب اسلامی بر پایه آرمان ها و ارزش های اصیل دینی و انقلابی استوار است، خاطرنشان کرد: برخی ها تلاش می کنند با تحریف برخی اصول، واقعیت ها را به گونه ای دیگر جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند راه شکسته شدن تحریم ها، شکستن جریان تحریف است، تصریح کرد: نباید بگذاریم برخی جریان های معلوم الحال ذهن جامعه را به سمتی که منافع آنها در آنجا تأمین است سوق دهند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که کشورمان اصول و مبنایی دارد که مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی های خود آنها را تبیین می کنند، ادامه داد: انحراف از این اصول مهم، همسو شدن با دشمن در جهت ضربه زدن به انقلاب است.

امام جمعه نکا با بیان این که جریان تحریف به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در میان مردم است، خاطرنشان کرد: این جریان می کوشد با ناچیز جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، آینده ای تاریک را از کشور برای ملت ایران ترسیم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مسیر حرکت انقلاب اسلامی کاملاً روشن است، افزود: به طور حتم تبیین صحیح دستاوردهای چهل ساله انقلاب و نظام اسلامی می تواند این طراحی و توطئه دشمن را خنثی کند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات