۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۶۵۹۸۲۲
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین هشدار داد؛

سناریوی دوگانه دشمن در صورت برگزاری یا تعطیل شدن مراسم عزاداری

سناریوی دوگانه دشمن در صورت برگزاری یا تعطیل شدن مراسم عزاداری
حجت الاسلام محبی گفت: در صورت برگزاری مراسمات، دشمن شبهه عدم اهمیت قائل شدن به جان انسان‌ها را مطرح و در صورت عدم برگزاری جریاناتی مانند شیعه انگلیسی را برای فتنه آفرینی تحریک خواهد کرد.

حجت الاسلام علی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با بیان اینکه زیربنای انقلاب اسلامی قیام امام حسین(ع) است، عنوان کرد: شهادت‌طلبی، ایستادگی و شجاعت ملت ایران بر گرفته از مکتب عاشوراست.

حجت الاسلام محبی با اشاره به اینکه پیروی ملت ایران از امام حسین(ع) سبب پیروزی در میادین مختلف شده است، گفت: دشمنان اسلام علت پیروزی های امت اسلام را دریافتند و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به مکتب عاشورا هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین انتشار ویروس کرونا را یک امتحان الهی دانست و اظهار داشت: استقامت کادر درمانی، نیروهای جهادی و عموم اقشار مردم در مبارزه با ویروس کرونا نیز برگرفته از فرهنگ مقاومت و عاشوراست.

وی با بیان اینکه نظر رهبر انقلاب در پیروی از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باید برای همگان ملاک باشد، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن قیام عاشورا ضروری است و از طرف دیگر نیز باید با رعایت دستورالعمل ها جان افراد حفظ شود.

وی با بیان اینکه در صورت برگزاری یا عدم برگزاری عزاداری ماه محرم، دشمن به عیب جویی و ضربه زدن خود ادامه خواهد داد، گفت: در صورت برگزاری مراسمات، دشمن شبهه عدم اهمیت قائل شدن به جان انسان‌ها را مطرح و در صورت عدم برگزاری جریاناتی مانند شیعه انگلیسی را برای فتنه آفرینی تحریک خواهد کرد.

حجت الاسلام محبی با بیان اینکه جهاد در راه امام حسین(ع) همچنان ادامه دارد و تنها سبک آن تغییر پیدا کرده است، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با زنده نگه داشتن یاد عاشورا و رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه سوء استفاده به دشمن را نخواهند داد./1350/ت302/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
پاکسازی نظام از عوامل نفوذی را رقم زنیم
1
0