۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۵۹۸۹۴
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا:

طرح «خانه ام را غدیری می کنم» در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اجرا می شود

طرح «خانه ام را غدیری می کنم» در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اجرا می شود
اعتمادیان گفت: طرح «خانه ام را غدیری می کنم» به مناسبت عید سعید غدیر در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اجرا می شود.

سرکار خانم، مرجان اعتمادیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تبیین و تبلیغ فرهنگ غدیر، امامت و ولایت را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: واحد فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با همکاری طلاب و اساتید این حوزه علمیه، برنامه‌های متنوعی به‌منظور تبلیغ فرهنگ غدیر در ایام دهه ولایت برگزار کردند.

وی یکی از آن برنامه‌ها را اطعام روز غدیر برشمرد و ابراز کرد: اطعام روز غدیر به‌منظور احیای این سنت فراموش‌شده و در راستای کمک‌رسانی به نیازمندان صورت می‌پذیرد.

اعتمادیان به راه‌اندازی پویش «به عشق علی» اشاره و اظهار داشت: در این پویش طلاب تلاش می‌کنند تا به عشق امام علی(ع) در انجام کارهای نیک ثابت قدم بوده و از رفتاری های بد اجتناب کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با اشاره به «طرح خانه‌ام را غدیری می‌کنم»، گفت: در این طرح طلاب خواهر تلاش می‌کنند با زیباسازی منزل فرزندانشان را بافرهنگ غدیر بیشتر آشنا کنند.

وی دعوت به خوانش خطبه غدیر و ارسال صوت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی تبلیغی این مدرسه علمیه در دهه ولایت خواند و گفت: سخنرانی، تهیه کلیپ، پادکست و پاورپوینت با موضوع غدیر از دیگر برنامه‌های دهه ولایت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) به شمار می‌رود.

اعتمادیان افزود: دیگر برنامه‌های فرهنگی تبلیغی صورت گرفته در ایام دهه ولایت شامل شعرخوانی، دکلمه خوانی، مولودی‌خوانی توسط کودکان و نوجوانان به‌صورت کلیپ صوتی و یا تصویری، طراحی، نقاشی و خوشنویسی با موضوع غدیر، عکس نوشته و دل نوشته با موضوع وصف امیرمومنان علی(ع) و طراحی مسابقه و یا جدول با موضوع غدیر می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) در پایان خاطرنشان کرد: طلاب خواهر می‌توانند فعالیت‌های خود را تا ۱۸ مرداد در شبکه اجتماعی ایتا به آیدی @meshkatsabz ارسال کنند تا از هدایایی که برای بهترین آثار در نظر گرفته شده بهره مند شوند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات