۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۵۹۸۴۰

گزارشی از فعالیت‌های مدرسه علمیه ریحانه الرسول به مناسبت دهه ولایت

گزارشی از فعالیت‌های مدرسه علمیه ریحانه الرسول به مناسبت دهه ولایت
کاظمی با تشریح گزارشی از فعالیت‌های مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) به مناسبت دهه ولایت، گفت: احیای سنت نیکوی اطعام ازجمله برنامه‌های این مدرسه در دهه ولایت است.

سرکار خانم، اعظم سادات کاظمی مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، غدیر را از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی خواند و گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) به مناسبت عید الله‌اکبر پویشی با عنوان «انجام یک کار خوب فقط به عشق علی علیه‌السلام» راه‌اندازی کرده تا عظمت و بزرگی عید غدیر بیشتر موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: طلاب خواهر برای شرکت در این پویش می‌توانند اقدامات و فعالیت های خود را در قالب تصویر و یا عکس نوشته تا تاریخ 18 مردادماه به آیدی https://eitaa.com/sahba98  ارسال و به قیدقرعه از جوایز آن بهره‌مند شوند.

کاظمی به احیای سنت اطعام در روز عید سعید غدیر تأکید کرد و گفت: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) در راستای احیای این سنت فراموش‌شده اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کرده و روز غدیر بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با استناد به روایتی از امام رضا(ع)، عنوان کرد: حضرت فرمودند: هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد؛ بر همین اساس یکی از برنامه های مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) اطعام نیازمندان و تکریم سادات خواهد بود.

وی به قربانی و ذبح دو رأس گوسفند در روز عید قربان اشاره و بیان کرد: با مشارکت طلاب و خیران در روز عید سعید قربان دو رأس گوسفند تهیه و ذبح شد سپس گوشت آن به همراه بسته‌های معیشتی روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع خواهد شد./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات