۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۸۵۷
از سوی مدرسه علمیه امام خمینی صورت گرفت؛

راه‌اندازی پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیرم» ویژه طلاب

راه‌اندازی پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیرم» ویژه طلاب
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از راه‌اندازی پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیرم» خبر داد و گفت: تبلیغ غدیر یکی از مهم‌ترین وظایف طلاب به شمار می‌رود.

سرکار خانم، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشریح فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه علمیه در ایام دهه ولایت، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از عید سعید قربان با ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان آغاز شد.

و با استناد به روایتی از امام رضا(ع)، عنوان کرد: حضرت فرمودند: کسی که مؤمنی را در روز غدیر غذا دهد مانند فردی است که تمام پیامبران و صدیقین را اطعام کرده است؛ بر همین اساس مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با همکاری طلاب و خیران اقدام به تهیه اطعام و بسته‌های معیشتی کرد تا غذای گرم و اقلام تهیه‌شده را در روز عید غدیرخم بین نیازمندان توزیع کند.

اصغری به دیگر ویژه‌برنامه‌های عید الله‌اکبر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اشاره و اظهار داشت: ازجمله برنامه‌های عید غدیر که به همت معاونت فرهنگی حوزه در حال برگزاری است می‌توان به مراسم پرده‌خوانی غدیر در امامزاده عمادالدین(ع) به همراه توزیع پک‌های فرهنگی، توزیع طعام نذری در ظهر غدیر و برگزاری جشن غدیر به‌صورت مجازی هم‌زمان با شب عید اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از راه‌اندازی پویش «غدیر پیامی برای تمام نسل‌ها» و «مبلغ غدیرم» خبر داد و گفت: تبلیغ غدیر یکی از مهم‌ترین وظایف طلاب به شمار می‌رود به همین منظور مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با راه‌اندازی این دو پویش فعالیت‌های تبلیغی طلاب که در راستای معرفی غدیر صورت می پذیرد را دریافت و منتشر می کند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات