۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۶۰۸۳۲

جلسه برنامه ریزی تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد

جلسه برنامه ریزی تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کاشان برگزار شد
جلسه برنامه ریزی مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور اعضای شورای تامین شهرستان کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان بعد از ظهر امروز در این جلسه که در سالن احتماعات فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد، گفت: بالاترین ویژگی آیت الله نمازی تسلط و آشنایی با فضای سیاسی جامعه، جناح‌ها و مباحث فرهنگی و بین المللی است.

وی افزود: آیت الله نمازی طی ۱۴ سال حضور در شهرستان کاشان، محور وحدت همه جناح‌ها و اندیشه‌های مختلف قرار داشت و دفتر وی به روی همه مراجعه کنندگان گشوده بود.

علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان نیز از برگزاری شورای اداری شهرستان کاشان و تجلیل و تکریم از آیت الله نمازی با حضور مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان، مهمانان و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد.

وی افزود: مراسم دیگری برای تکریم و تجلیل از آیت الله نمازی در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی و با حضور علمای برجسته و خانواده معظم شهدا و آزادگان و جانبازان برگزار خواهد شد.

فرماندار کاشان گفت: مراسم تکریم از آیت الله نمازی با هماهنگی همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکراست، آیت الله عبدالنبی نمازی بعد از رحلت آیت الله سید مهدی یثربی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان در ۲۸ آذر ماه سال ۱۳۸۵ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان انتخاب شد و بعد از ۱۴ سال به دلیل مجروحیت شیمیایی دوران دفاع مقدس، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق زاهدان جانشین وی می شود./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
خبرگزاری رسا چه اصراری دارد که عنوان آیت اللهی را مجدداً برای آقای سلیمانی علم کنه؟!

حضرت آقا در حکم شون فرمودند حجت الاسلام
و تقریبا همه رسانه‌ها هم همین رو تیتر کردند
حالا طبق معمول باید گفته بشه حجت الاسلام و المسلمین .. و بس

عنوان آیت اللهی را در سیستان و بلوچستان بخاطر نماینده اینکه نماینده خبرگان شد و به بهانه اینکه در برابر مولوی عبدالحمید بوده، برایش تراشیدند

دیگه عبدالحمیدی در کار نیست
و همه میدانند در خبرگان هم نه بخاطر اجتهادشان بلکه بخاطر اینکه آبروی نماینده ولی فقیه حفظ بشه ، قبول کردند

طبق ضوابط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هم باید صدا و سیما و رسانه‌های دیگه از عنوان حجت الاسلام و المسلمین در مورد ایشون استفاده کنند
0
0