۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۱۲۶۶
مدیر رادیو محرم خبر داد؛

ارائه الگو فاخر عزاداری در رادیو محرم

ارائه الگو فاخر عزاداری در رادیو محرم
کاویانی ارائه الگوی فاخر عزاداری با نگاه ویژه به عزاداری سنتی را از اهداف رادیو‌ محرم خواند و گفت: راه اندازی رادیو محرم در پاسخ به یک نیاز مردمی بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مسعود کاویانی مدیر رادیو محرم در مراسم آغاز به کار این رادیو که در سالن کوثر صدا و سیمای قم برگزار شد، با اشاره به چهارمین سال فعالیت رادیو محرم، عنوان کرد: ایجاد رادیو محرم در پاسخ به یک حق و نیاز مردمی است.

مدیر رادیو معارف افزود: در فضای عاشورایی ماه محرم مردم نیاز دارند که رسانه های معتبر و رسمی فعالیت ویژه‌ای در زمینه ترویج عزاداری مطلوب مستند و متقن ارائه دهند.

کاویانی ارائه الگوی فاخر عزاداری با نگاه ویژه به عزاداری سنتی را از اهداف رادیو‌ محرم خواند و افزود: دشمنان همواره به دنبال ایجاد انحراف در عزاداری ها بوده اند و به لحاظ فکری و محتوایی حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند.

مدیر رادیو محرم با اشاره به شرایط خاص کشور و محدودیت های ناشی از انتشار ویروس کرونا، ابراز کرد: هیچ گاه نباید به دنبال جایگزین کردن رادیو محرم به جای هیئات باشیم اما در شرایط کنونی می توانیم بخشی از خلاء به وجود آمده را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان محترم در طول ماه محرم علاوه بر رادیو محرم از طریق شبکه رادیو نما، اپلیکیشن ایران صدا، سیستم صوتی مستقر در سطح شهرها و ناوگان حمل و نقل عمومی با این رادیو همراه شوند./پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
مطالب را به درستی منتقل کردی. ما دریافت کردیم.
0
0