۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۶۱۷۸۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن، ادامه راه امام حسین است

ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن، ادامه راه امام حسین است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن، ادامه راه امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در سلسله مباحث ماه محرم با تقدیر از عزاداران حسینی که مراسم شب های ماه محرم را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می کنند، گفت: این دغدغه هیأت ها و عزاداران حسینی نشان دهنده تبعیت آنها از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید است.

وی با بیان این که دشمن این روزها به دنبال بهانه ای برای تضعیف و تخریب چهره عزاداران حسینی است، افزود: هیأت های مذهبی باید مراقب باشند این بهانه را به دست دشمنان دین و اهل بیت(ع) ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که به برکت اهل بیت(ع) مراسم عزا و ماتم حسینی با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است، بیان داشت: امسال جلوه دیگری از عزاداری برای سید و سالار شهیدان به نمایش گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امسال خانه های ملت ایران به حسینیه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم حسینی کشورمان با برپایی آیین های عزاداری در منازل، خانه های خود را به کربلا و عرش خداوند وصل می کنند.

امام جمعه ساری در بخش  دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امام حسین(ع) در مسیری قم نهادند که موجب حفظ و تعالی دین شد، تصریح کرد: باید مسیر زندگی خود را با ارزش های عاشورایی منطبق کنیم چون سعادت واقعی در ادامه دادن راه امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امام حسین(ع) درس ظلم ستیزی و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی های دشمن را به ما آموخت، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های دشمن، ادامه راه امام حسین(ع) است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که انسان باید در زندگی همواره راه راستی که راه نجات است را دنبال کند، تصریح کرد: قدم صدق در زندگی عامل سعادت و راه دروغ عامل شقاوت و بدبختی انسان است.

امام جمعه ساری با بیان این که دروغ، خیانت، حرام و گناه عاقبتی نخواهد داشت، افزود: راه راستی، درستی، امت، وفا، صداقت راه امام حسین(ع) است که برای انسان رستگاری می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که عزاداران، ارادتمندان و زائران حسینی باید درس صداقت را از امام حسین(ع) بیاموزند، ادامه داد: باید در این قدم صدق ثبات قدم داشته باشیم یعنی تا آخرین لحظه عمراین مسیر را ادامه دهیم.

وی با بیان این که ثبات قدم داشتن تا آخرین لحظه عمر، عاقبت به خیری می آورد، بیان داشت: این گونه نباید که یک هیأتی، نیروی انقلابی و بسیجی وقتی به جایگاه و مقامی رسید نتواند خودش را حفظ کند و در دام انحراف گرفتار شود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات