۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۱۹۴۵
حجت الاسلام بابائیان مطرح کرد؛

نفوذ لیبرال مسلک ها در بدنه دولت

نفوذ لیبرال مسلک ها در بدنه دولت
مازندران - حجت الاسلام بابائیان نسبت به نفوذ لیبرال مسلک ها در بدنه دولت هشدار داد و گفت: برخی ها می خواهند از روی عمد مشکلات را به عدم ارتباط به آمریکا گره بزنند.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به این که ملت ایران امروز از لحاظ معیشتی در تنگنا قرار دارند و این جز با تدبیر صحیح رفع نخواهد شد، گفت: انتظار مردم از دولت این است که به وعده های خود در انتخابات عمل کند نه این که هر روز مشکلات اقتصادی مردم افزایش پیدا کند.

دولت به وعده های انتخاباتی خود عمل کند

وی با بیان این که متأسفانه افزایش حقوق سالانه کارمندان و کارگران در برابر افزایش کالاها بسیار ناچیز است، افزود: مردم کشورمان از لحاظ معیشتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند و انتظار این است که دولت به وعده های خود به مردم عمل کند نه این که با گره زدن مشکلات به تحریم از بار مسؤولیت خود بکاهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان مدعی بودند با برجام همه مشکلات و تحریم های اقتصادی رفع خواهد شد، بیان داشت: اما پس از این همه خسارت به راحتی از پذیرش این مسؤولیت شانه خالی می کنند.

بی توجهی به رهنمودهای رهبری، عامل کارنامه ضعیف دولت در اقتصاد

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در خصوص توجه به درون کشور برای توسعه اقتصادی تأکید فرمودند، گفت: همه شعارهای مقام معظم رهبری در این سال ها جهت اقتصادی دارد و اگر دولت ها به شعارهای ایشان توجه می کردند وضعیت معیشت و اقتصاد کشور ما به این نقطه نمی رسید.

وی با اشاره به این که همه مشکلات اقتصادی کشور از آنجایی است که مسؤولان رهنمودهای مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی جامه عمل نپوشاندند، خاطرنشان کرد: وقتی دست واسطه گران را باز می کنیم و میلیارد دلار ارز کشور را صرف واردات غذای سگ و گربه و لوزام بهداشتی حیوانات می کنیم نتیجه آن وضعیت نامناسب اقتصادی امروز می شود.

مسؤولان ما تاجر مسلک هستند

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه هیچ نظارتی بر ورود کالاها به کشور وجود ندارد، گفت: مشکل اساسی ما این است که مسؤولان ما تاجر مسلک هستند تا این تاجر مسلک بودن مسؤولان ما برطرف نشود اقتصاد کشور همین گونه خواهد بود.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که برخی از مسؤولان تنها به فکر منافع خودشان هستند، افزود: چون این افراد تاجv مسلک به دنبال منافع خود هستند هر کاری خودشان می خواهند انجام می دهند اما در سایر کشورها هر مسؤولی که تجارت کند او را از مسؤلیت کنار می گذارند و عزل می کنند چون با منافع ملی کشور در تضاد است.

امام جمعه امیرکلا بر ضرورت حمایت دولت از سرمایه گذاران تأکید کرد و با بیان این که متأسفانه در سایه بی تدبیری های دولت هر روز شاهد تعطیلی کارخانه ای در کشور هستیم، افزود: دولت و مجلس باید برای رفع این مشکلات اقتصادی فکر اساسی کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ما در عرصه نظامی و دفاعی به جایی رسیدیم که موشک نقطه زن تولید می کنیم اما در بحث اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، ادامه داد: متأسفانه برخی می خواهند ما در اقتصاد رشد نکنیم و به عنوان کشور ضعیف جلوه گر شویم و این توطئه دشمن است.

دولتمردان حتی آب خوردن را به برجام گره زدند

حجت الاسلام بابائیان ادامه داد: دولت باید نسبت به این توطئه ها هوشیار باشد و ملت را با حرکت های اقتصادی سربلند کند و آرامش و امنیت خاطر جامعه را با توجه بیشتر به اقتصاد به جامعه بازگرداند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند نگاه دولت باید به داخل باشد، افزود: متأسفانه دولتمردان حتی آب خوردن را به برجام گره زدند و نتیجه این وابستگی مشکلات اقتصادی امروز کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برخی ها می خواهند از سوی عمد مشکلات را به ارتباط به آمریکا گره بزنند، بیان داشت: متأسفانه لیبرال مسلک ها و نفوذی ها در بدنه دولت نفوذ پیدا کردند و بعضی از حرکت ها را انجام می دهند و مسؤولان نیز خام این نفوذی ها می شوند و حرکت هایی را انجام می دهند که مصیب آن تنها برای مردم است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت نگاه به داخل و بهره مندی از ظرفیت های داخلی برای جهش و رونق تولید تأکید کردند، گفت: توجه دولت ها برای همیشه و تا ابد نباید به بیگانگان و خصوصاً امریکا باشد چون جز ضرر از توجه به بیگانگان چیزی به دست نیاوردیم./950/ت210/ب1

ارسال نظرات