۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۶۲۰۴۴
حجت الاسلام جلالی مطرح کرد؛

مقاومت و ایستادگی؛ تنها راه خروج از مشکلات

مقاومت و ایستادگی؛ تنها  راه خروج از مشکلات
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا نفس های آخر خود را می کشد، گفت: آمریکا در آستانه سقوط و نابودی است.

حجت الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار داشت: در آستانه انتخابات آمریکا قرار داریم و ترامپ و بایدن به دنبال جمع کردن آرای مردم هستند و برای این که به هدف خود دست یابند، به دنبال کشیدن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره هستند، آمریکا به شدت به دنبال مذاکره بوده و بسته حمایتی به خاطر نجات خودش آماده کرده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس گفت: دولت معتقد است که تنها راه خروج از بن بست ایجاد شده در کشور، مذاکره با آمریکا است؛ اما نظر دیگر این است که مقاومت و ایستادگی را راه خروج از مشکلات می دانند.

وی با بیان این که آمریکا در آستانه سقوط و نابودی است، افزود: آمریکا نفس های آخر خود را می کشد؛ اما مسؤولان ما این مسأله را نمی فهمند.

حجت الاسلام جلالی بر ضرورت بصیرت و هشیاری مردم نسبت به مشکلات تأکید کرد و اظهار داشت: پیروزی‎ها مشروط به این است که مقاومت کنیم و مردم هوشیاری و بصیرت داشته باشند و در دام دشمن قرار نگیریم./822/ت310/ق

ارسال نظرات