۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۶۲۴۷۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور مطرح کرد؛

سند ۲۰۳۰ راهبرد دشمن برای نفوذ در کشور

سند ۲۰۳۰ راهبرد دشمن برای نفوذ در کشور
خراسان رضوی - حجت اسلام جوانشیری گفت: سند ۲۰۳۰ راهبرد نفوذ نرم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در نظام آموزش و پرورش کشور است.

حجت اسلام علیرضا جوانشیری، رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سند 2030 را مخالف فرهنگ اسلامی خواند و گفت: آموزش و پرورش ما با در دست داشتن سند تحول بنیادین که حاصل تلاش عالمانه صدها کارشناس خبره تربیتی است نیازی به این اسناد ضد تربیتی که با هدف سیطره بر منابع کشورهای کمتر توسعه یافته طراحی شده است، ندارد.

وی به رسالت آموزش و پرورش در برابر سند 2030 اشاره و اظهار کرد: اولین قدم و رسالت آموزش و پرورش در راستای مقابله با اجرایی شدن این سند در سطح مدارس این است که باور داشته باشد این سند راهبرد نفوذ نرم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در نظام آموزش وپرورش کشور است.

حجت اسلام جوانشیری بیان داشت: کسانی که به دنبال اجرایی کردن این سند هستند بدانند یا ندانند درحقیقت دارند سند رقیت [بندگی] فرهنگی ما را امضاء می کنند، سند ۲۰۳۰ به دنبال ایجاد نظم دروغین نوین جهانی بر اساس فرهنگ لیبرالی و در راستای مقابله با جریان جهانی مقاومت طراحی شده است و اجرایی شدن آن در کشور تبعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد.

رییس اداره تبلیغات نیشابور ابراز کرد: سازمان های بین المللی در عمل ثابت کرده اند که در خدمت قدرت ها هستند و کارکرد بین المللی مبتنی بر اساسنامه خود را ندارند، یونسکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروز عملا به ابزاری برای گسترش فرهنگ لیبرال تبدیل شده است.

وی افزود: همه می دانند که امروزه سازمان های بین المللی به دلیل عملکرد پر از تناقض خود جزء بی آبروترین نهادهای بین المللی در نزد افکار عمومی محسوب می شوند و تصمیمات آن ها وجاهت بین المللی و حتی حقوقی ندارد.

وی در مورد فرمایش رهبری در خصوص نقشه دشمن برای نفوذ و تأثیر در آموزش و پرورش با سند 2030، گفت: ارائه کارت زرد حضرت آقا به مسئولان فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش نشان دهنده این است که عملکرد نهادها رضایت بخش نیست و باید در سطوح مختلف به ویژه در آموزش و پرورش اقدامات ایجابی و سلبی بیشتری طراحی و عملیاتی شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات