۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۲۴۸۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پیروزی انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است

پیروزی انقلاب اسلامی مقدمه ظهور است
اصفهان - آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با ورزشکاران خراسان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) و جهانی شدن اسلام است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای دارالسیاده علوی کاشان که در آستان مقدس امامزاده سلطان محمود ابن امام باقر (ع) برگزار شد، گفت: خداوند پیامبر خودش را با سلاح هدایت و سرمایه دین فرستاد تا اسلام برهمه ادیان غلبه کند و جهانی شود و بشریت مجری مقررات اسلام باشند، اما تا به امروز چنین اتفافی حتی برای یک روز محقق نشده است.

وی جمعیت مسیحیت در جهان را بیش از ۲ میلیارد نفر و جمعیت مسلمانان را حدود یک میلیارد ۷۰۰ میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از کل جمعیت مسلمانان جهان، یک طرف مسلمانان حزب الله و اسلام ناب و طرف دیگر داعش است که همه جزو یک میلیارد ۷۰۰ میلیون نفر آمار مسلمانان هستند.

آیت الله سلیمانی گفت: در بین آمار مسلمانان، یک طرف انقلاب پویای جمهوری اسلامی ایران و فداکاری خالص‌ترین و مخلص‌ترین فرزندان ایران است که به پای حاکمیت قرآن و تمامیت اسلام ایستاده است، اما در طرف دیگر آن عربستان و دولت سعودی گاو شیرده آمریکا است که مدعی مسلمان بودن است و مسلمانی دیگران را قبول ندارد.

به گفته وی امروز از حدود ۸ میلیارد جمعیت دنیا تنها یک چهارم آن مسلمان هستند و همه دعوا‌ها و کشتار‌ها و اختلافات بین همین یک چهارم جمعیت مسلمان دنیا است.

وی ادامه داد: تنها بخش کوچکی از جمعیت مسلمانان جهان افتخار دین و قرآن هستند و از اسلام ناب تبعیت می‌کنند و با استکبار مبارزه می‌کنند، اما بخش عظیمی ازمسلمان سبب ننگ اسلام و قرآن هستند.

آیت الله سلیمانی گفت: بخش عظیمی ازمسلمانان ‌ای کاش نام اسلام را نداشتند، چرا که مزدور بیگانه و عامل دست اجنبی هستند و آنقدر خوار و ذلیل هستند که میلیارد‌ها دلار هدیه می‌دهند تا آن‌ها را گاو شیرده معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: این وضعیت مسلمانانی است که قرار بود برای پیامبر و قرآن عزت و برای اسلام سربلندی و افتخار باشند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با ورزشکاران خراسان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) و جهانی شدن اسلام است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
دشمن بسیار فعال است، شبکه های گسترده ماهواره‌ای و اینترنتی و بودجه‌های کلانی که صرف شبیخون فرهنگی می شود به این مشکلات دامن می‌زنند.
0
0