۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۶۲۶۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

بصیرت ایمانی و انقلابی مردم مانع رواج دوگانه سازی سلامت و معنویت شد

بصیرت ایمانی و انقلابی مردم مانع رواج دوگانه سازی سلامت و معنویت شد
خراسان شمالی- حجت‌الاسلام خادمی گفت: بیداری و هوشمندی جامعه ایمانی و انقلابی نگذاشت دشمنان بتوانند روایت ساختگی خود را در دوگانه‌سازی معنویت و سلامت غلبه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ویژه‌برنامه‌های دهه دوم محرم، با اشاره به آثار و نتایج برگزاری شایسته مراسم دهه نخست، اظهار کرد: در محرم امسال توانستیم در جنگ روایت‌ها دست برتر را پیدا کنیم.

وی افزود: جنگ روایت‌ها بخشی از جنگ شناختی و ادراکی است که تلاش می‌کند تا با وارونه‌سازی حقایق، ذهنیت‌ها را تصاحب کند تا بتواند عینیت‌ها را به تصرف درآورد.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: در جنگ روایت‌ها افکار، توسط دشمن مورد حمله واقع می‌شوند تا در کف میدان غلبه حاصل شود که البته عنصر اصلی این عرصه؛ رسانه است.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر که کرونا همه ابعاد زندگی انسان را فراگرفته است استکبار جهانی با طراحی شیطانی خود، دوگانه‌سازی دروغین و دوگانه‌سازان کذّاب را گسیل کرد تا با دوقطبی‌سازی‌های موهوم، بین دین و سلامت، معنویت و سلامت و... تقابل و تضاد مصنوعی ایجاد کند.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: تقارن آغاز بیماری کرونا با سه ماه رجب و شعبان و رمضان، فرصت مناسبی را برای ایشان پدید آورد اما بیداری و هوشمندی جامعه ایمانی و انقلابی نگذاشت آن‌ها روایت ساختگی خود را در دوگانه‌سازی معنویت و سلامت غلبه دهند و مؤمنان را بی‌اعتنا به بهداشت و سلامت معرفی کنند.

وی اظهار کرد: اما در این زمینه محرم فرصت بی‌بدیل دیگری بود و به همین دلیل دشمنان از هفته‌ها قبل بر روی دوگانه‌سازی سلامت و عزاداری متمرکز کرده و با ساخت و پرداخت معنا و محتوا و نمادهای گوناگون درصدد این دوقطبی‌سازی موهوم برآمدند.

حجت‌الاسلام خادمی گفت: در این زمینه بسیاری از مسؤولان و صاحب‌نظران دلسوز نیز نگران این وضعیت بودند و البته برخی کم‌توجهی‌ها و غفلت‌ها و ناهماهنگی‌ها، در آستانه محرم نیز بر این نگرانی می‌افزود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با وجود همه این مسائل ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با پشتوانه دینی خود به میدان آمده و ضمن رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، مراسم دهه نخست ماه محرم را به زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار کردند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: بر این اساس باید مراسم دهه دوم و سوم محرم و ماه صفر نیز با توجه به تداوم احتمالی شرایط کرونایی با رعایت همین دستورالعمل‌ها و الزامات برگزار شده و بار دیگر پیوند عقلانیت و دیانت متجلی شود./9314//210/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات