۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۶۲۷۱۴
به صورت آنلاین برگزار شد؛

مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه امام خمینی

مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه علمیه امام خمینی
تهران - مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با سخنرانی برخط خانم، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) صبح امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

بر اساس این گزارش، خانم افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: قدم گذاشتن در مسیر تعلیم و تعلم، شناخت و تبلیغ، علم و عمل در این دوران همراه با مقابله با بیماری کرونا همه ما را با شیوه‌های جدید از آموزش و تبلیغ آشنا کرده است.

وی افزود: ثمربخش بودن این شیوه بیش‌ازپیش نیاز به همراهی، همیاری و تلاش چند سویه دارد اگر ما در هر سمتی به‌عنوان مسوول، استاد و طلبه مسؤولیت خود را بشناسیم و هدف داشته باشیم قطعاً هیچ مساله ای مانع اجرای مسؤولیتمان نخواهد شد.

اصغری با بیان اینکه امسال کلاس‌های آموزشی به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: سال گذشته طلاب با آغاز سال تحصیلی با شور و نشاط به‌صورت حضوری در حوزه حاضر می‌شدند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این امر ممکن نشد؛ بر همین اساس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با جدیت تلاش کرد تا طلاب در فضایی امن و باکیفیت مناسب مطالب آموزشی را دریافت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با خطاب قرار دادن طلاب، اظهار داشت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) همیشه آمادگی شنیدن نقطه نظرات و انتقادات طلاب را دارد تا بتواند این مسیر پرپیچ‌وخم را طی کند؛ طلاب خواهر در کنار اهداف والای علمی، اهداف والای دیگری همچون همسرداری و تربیت فرزند را نیز بر عهده‌ دارند.

وی افزود: بنابراین بانوان طلبه با برنامه‌ریزی دقیق و توجه به اصل خانواده و اهمیت آن بتوانند اهداف والای خودشان را در هر زمینه‌ای به ثمر برسانند؛ طلبگی مسیر کسب علم و معرفت است که باید با پشتکار طی شود.

یادآور می‌شود قرائت دکلمه، پخش کلیپ رهبر معظم انقلاب، بیان نکات آموزشی توسط معاون آموزش، قرائت زیارت عاشورا و معرفی اجمالی حوزه علمیه امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌هایی بود که در آیین افتتاحیه برخط مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات