۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۲۷۸۸
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ مهدویت، سدی دربرابر آسیب های اجتماعی

ترویج فرهنگ مهدویت، سدی دربرابر آسیب های اجتماعی
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و روحانیت در ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد و گفت: ترویج این فرهنگ سبب کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز در نشست شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت تاکید کرد و گفت: ما همگی سفیران مهدوی هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مدارس در اختیار آموزه های مهدوی هستند، افزود: باید قدردان آموزش و پرورش بود.

وی در ادامه با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت بین نسل جوان، آنان را در برابر هجمه های دشمن مصون می کند، اظهار داشت: ترویج فرهنگ مهدویت و بهره مندی از این آموزه ها سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به رواج بی اخلاقی ها، فساد اقتصادی و بی بند و باری ها بیان کرد: نهادینه سازی ارزش ها و ترویج معارف دینی راهی برای مقابله با بی اخلاقی ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در سایه ترویج فرهنگ مهدویت و ارزش های دینی باید در ارتقای اخلاق و معنویت و حفظ سلامت روحی جامعه گام برداشت.

وی یادآور شد: حوزه و روحانیت در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارد و باید در این زمینه اقدامات گسترده ای در عرصه تبلیغی و فرهنگی انجام شود./۹۴۵۱/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات