۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۶۲۸۵۷
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی:

غرب متوحش چهره واقعی خود را در پشت پرده تمدن و دموکراسی پنهان کرده است

غرب متوحش چهره واقعی خود را در پشت پرده تمدن و دموکراسی پنهان کرده است
مازندران - مدیر حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام گفت: غرب متوحش چهره واقعی خود را در پس پرده تمدن و دموکراسی پنهان کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام، این گونه اقدامات غربی ها را نشان از استیصال آنها در برابر عظمت اسلام در جهان عنوان کرد.

وی با بیان این که متأسفانه این گونه اهانت ها و جسارت های آشکار رسانه های غربی در سایه سکوت سران کشورهای اسلامی صورت می گیرد، افزود: برخی کشورهای عرب مسلمان منطقه تنها نام مسلمان را یدک می کشند و بویی از مسلمانی نبرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این گونه اهانت های آشکار با هدف منحرف کردن اذهان عمومی جهان از مسائل مهم روز دنیا به ویژه توطئه صهیونیست ها صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید هوشیار باشند و فریب نقشه ها و توطئه های دشمنان را نخورند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقدام نشریه فرانسوی موجب جریحه دار قلوب امت اسلامی شده است، تصریح کرد: متأسفانه سران کشور فرانسه با حمایت از این اقدام اهانت آمیز، خشم و انزجار مسلمانان را بیشتر برانگیختند.

استاد حوزه علمیه مازندران، حمایت مقامات فرانسه از این اقدام نشریه هتاک به بهانه آزادی بیان را نوعی فرافکنی و فرار به جلو عنوان کرد و بیان داشت: این گونه موضع گیری های آشکار مقامات فرانسوی، نقاب از چهره واقعی آنها در برابر اسلام و امت اسلامی برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که اهانت و جسارت غربی های به اصطلاح متمدن تازگی ندارد و در طول سال های اخیر همواره ضدیت و دشمنی خود را آشکارا با اسلام و مسلمین نشان دادند، افزود: این اقدام اخیر نشریه فرانسوی، بار دیگر چهره واقعی و ضد دینی سیاست مداران غربی را اثبات کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت های مسلمان جهان این اهانت و جسارت ها به پیامبر مهربانی، حضرت محمد(ص) را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: در حالی غرب متوحش از آزادی اندیشه، دموکراسی و احترام به حقوق ملت ها سخن می گوید که خود ابتدایی ترین اصول اخلاقی و انسانی را نیز رعایت نمی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیام نبی مکرم اسلام برای بشریت، چیزی جز صلح، صفا، مهربانی، صمیمیت و آرامش نبوده است، بیان داشت: اما متأسفانه غربی ها در طول ده های اخیر همواره با چنین اقدامات ضد دینی، عناد و کینه توزی خود نسبت به دین و مسلمانان را ابراز کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که اسلام رحمانی آن نیست که امروز در برخی کشورهای مرتجع عرب می بینیم، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار صلح، امنیت، وحدت، برابری و برادری در جهان الگوی بارز اسلام ناب محمدی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) در طول دهه های اخیر تلاش کردند با خلق گروه های تروریستی و تکفیری چهره ای خشن و ضد بشری از اسلام ناب به جهان معرفی کنند، بیان داشت: آن چیزی که در پوسته داعش و گروه های تکفیری به دنیا معرفی شد همان اسلام آمریکایی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، اسلام را دین صلح، برابری، برادری و صمیمیت معرفی کرد و با بیان این که همه دغدغه پیامبر گرامی اسلام تقویت وحدت، برابری، پرهیز از خشونت و حاکم کردن اخلاق نیکو در جامعه بشری بوده است، خاطرنشان کرد: غرب متوحش چهره واقعی خود را در پس پرده تمدن و دموکراسی پنهان کرده است./950//310/خ

ارسال نظرات