۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۲۹۹۹

ضرب الاجل ۳ ماهه آیت الله رئیسی برای حل مشکل مردم روستای شیخ شبان

ضرب الاجل ۳ ماهه آیت الله رئیسی برای حل مشکل مردم روستای شیخ شبان
چهارمحال و بختیاری - رییس دستگاه قضا با بیان اینکه مطالبات مردم «شیخ شبان» خلاف قانون نیست، گفت: این مشکل حداکثر ظرف ۳ ماه آینده در شورای حفظ حقوق بیت المال طرح و حل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله ابراهیم رئیسی، رییس دستگاه قضا، در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده از روستای شیخ شبان از توابع شهرستان بن که از روستا‌های نمونه ایثارگری است، بازدید و از نزدیک در جریان برخی از مهمترین مشکلات مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به افتخار آفرینی مردم روستای شیخ شبان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدای بسیار در راه اسلام و انقلاب، گفت: خدمت به این مردم یک وظیفه همگانی است.

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه حل مشکل مردم قانون مداری که در انقلاب و دفاع مقدس این‌چنین نقش آفرین بوده‌اند نباید به درازا بکشد، اظهار کرد: اگر حکم و رأیی در این باره صادر شده باید اجرا شود و چنانچه مشکلی وجود دارد طرح و مرتفع شود.

وی موضوع آب را یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد و افزود: مصوبات شورای آب در این خصوص باید پیگیری شود و دولت موضوع آب را به عنوان مسأله محوری این منطقه پیگیری کند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی نیز در این‌باره نظارت بر اجرای قانون را دنبال می‌کند، گفت: یکی از محور‌هایی که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد موضوع آب است و ما حتما نظرات مسؤولان را در این خصوص مورد توجه قرار می‌دهیم.

گفتنی است، دیدار با مسؤولان قضائی و حضور در شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به این استان خواهد بود./۹۴۵۷/پ210/ب1
ارسال نظرات