۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۶۳۰۳۱

اجرای طرح مهر تحصیلی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند بندرعباسی

اجرای طرح مهر تحصیلی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند بندرعباسی
هرمزگان - رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندرعباس از تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر در قالب طرح مهر تحصیلی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

محمد کریمی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، هدف از اجرای این طرح که هر سال از محل نیات واقفین اجرا می‌شود را کمک به تهیه نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموز کم‌ برخوردار عنوان و اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف تامین لوازم التحریر دانش‌آموزان نیازمند همه ساله از محل نیات واقفین نیک‌اندیشی که اموال خود را با هدف تحصیل وقف کرده‌اند، اجرا می‌شود.

وی افزود: در این راستا امسال نیز پیش از آغاز مهرماه بیش از 150 بسته تحصیلی شامل: کیف و نوشت‌افزار و محتوای متناسب با مقطع تحصیلی، در سطح شهرستان توزیع شد.

رییس اوقاف و امور خیریه بندرعباس با اشاره به اینکه هزینه تهیه این بسته ها از عواید موقوفات و نیز مشارکت های مردمی برای اجرای این طرح صرف شده است گفت: بسته ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی اظهار کرد: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و مستعد شهرستان از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین برگزار شد.

کریمی تأکید کرد: با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید یکی از حوزه‌هایی که نیاز روز جامعه است و واقفین بایستی به آن توجه ویژه داشته باشند، کمک هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت است که می‌توانند به‌منظور شادکردن دل‌های بسیاری از دانش‌آموزان و نیز بهره‌مندی از این اجر بزرگ موقوفه‌هایی را به این نیت وقف کنند./851/ت310/ب1

ارسال نظرات