۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۳۲۲۰
مدیر مدرسه سفیران هدایت علویون همدان:

دولت دربرابر توهین به مقدسات کوتاه نیاید

دولت دربرابر توهین به مقدسات کوتاه نیاید
همدان - مدیر مدرسه سفیران هدایت علویون همدان گفت: دولت تا عذرخواهی رسمی دولت هتاک فرانسه از جهان اسلام، سفیر این کشور را از ایران اخراج کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در پی توهین وقیحانه عوامل کوته فکر صهیونیسم بین المللی به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) و قرآن کریم به همت بسیج طلاب مدرسه علمیه آیت الله دامغانی مدرسه سفیران هدایت علویون همدان امروز تجمع اعتراضی با حضور، اساتید، کادر و طلاب این مدرسه برگزار شد.

در این برنامه ضمن اشاره به سابقه توهین های جبهه غرب علیه مقدسات اسلام و محکومیت این رفتارهای مذبوحانه، مدیر مدرسه سفیران هدایت به تشریح ابعاد مختلف این مساله و دلایل این رفتارها پرداخت.

حجت الاسلام یوسفی راستگو با اشاره به سابقه توهین های کافران به پیامبران الهی در آیات قرآن این رفتارها را ناشی از عجز علمی و دست های خالی جبهه شیطانی مستکبران عالم در مواجهه با منطق قوی اسلام دانست و افزود: به دلیل گسترش اسلام در کشورهای غربی به خصوص گرایش نخبگان علمی به اسلام سران وابسته به دستگاه صهیونیستی به خیال خام خود برای کوچک نشان دادن اسلام و کاستن از اعتبار والای آن در صدد توهین و تحقیر قرآن و صاحب آن پیامبر (ص) هستند.

وی تصریح کرد: در صورتی که این گونه تلاشهای کودکانه اثر عکس در افکار عمومی گداشته است که نمونه آن توهین ها به قرآن بعد از حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۳ بود که اتفاقا بیشترین فروش کتاب قرآن در همان سال و اقبال بیشتر به شناخت اسلام، روی افتاد.

حجت الاسلام یوسفی راستگو گفت: انتظار از مسؤولان، دولت و وزارت خارجه این است که با اخراج سفیر کشور هتاک فرانسه تا عذرخواهی رسمی این کشور از مسلمانان اقدام انقلابی در دفاع از ساحت مقدس پیامبر اعظم و قرآن انجام داده و غیرت دینی خود را نشان دهند‌.

براساس این گزارش در پایان این مراسم طلاب و اساتید با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت خود را از این توهین اعلام داشتند./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
خیلی با مزه گفتید
به نظرتون بین دولت و توهین کننده ها چه تفاوتی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
توهین ممنوع
0
0