۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۱۷۲

تقدیر حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه همدان

تقدیر حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه همدان
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در دیدار مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان از اقدامات این مرکز در بحث تعامل با روحانیان و خانواده های آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز با مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان دیدار و گفت و گو کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان در این دیدار اظهار داشت: جای دارد از اقدامات بجا و شایسته مرکز خدمات حوزه علمیه همدان به روحانیان و طلاب این استان تقدیر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: مراکز خدمات حوزه های علمیه در کشور به عنوان یکی از مراکز کاربردی مسایل و مشکلات طلاب و روحانیان را رصد و بررسی می کنند از همین رو جایگاه این مراکز برای همه حوزویان بسیار مهم و ضروری است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام عیسی بسطامی نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان براساس وظیفه ذاتی خود کارهای بسیاری در بخش های فرهنگی، معنوی و... به طلاب و خانواده های آنان ارائه کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان در ادامه تاکید کرد: بنابراین ما بر خود وظیفه می دانیم که همواره حلال مشکلات عزیزانی باشیم که در راه اعتلای دین مبین اسلام عمر پربار خود را هزینه کرده اند.

حجت الاسلام بسطامی در پایان سخنان خود گفت: تلاش مرکز خدمات حوزه علمیه همدان همواره ایجاد بسترهای مناسبت برای تداوم و گسترش فعالیت مدارس علمیه در این استان بوده است و در این مدت در چارچوپ وظایف و توانایی های خود خدمات متنوعی به این عزیزان داشته و داریم./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات