۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۶۶۳۳۰۱
امام جمعه موقت اصفهان:

غرب به دنبال جبران تحقیر خود از طریق اهانت به اسلام است

غرب به دنبال جبران تحقیر خود از طریق اهانت به اسلام است
اصفهان - حجت الاسلام رهبر گفت: توهین به مقدسات اسلامی باعث تضعیف غرب‌گرایان و شناخت بیشتر مسلمانان از غرب خواهد شد و غرب به دنبال جبران تحقیر خود است.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه حرکت موهن نشریه فرانسوی اقدامی ضد اخلاق، ضدحقوق بشر و ضددین است که در پشت آن جریان‌های سیاسی مختلفی وجود دارد، گفت: اینطور نیست که یک نشریه به تنهایی چنین کاری کرده باشد بلکه لابی‌های صهیونیستی و جریان‌های سیاسی مختلفی در پشت اقدام این نشریه وجود دارد.

وی در ادامه خاطرنشان: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مدیریت پشت پرده این اقدام موهن را برعهده دارند، علت این کار دشمنان این است که همواره از اسلام ضربه خورده‌اند و این سال‌ها ضربات بسیار سنگین‌تری در مواجهه با اسلام متحمل شده‌اند، نقشه‌های دشمنان در منطقه شکست خورده است و نتوانسته‌اند دستاوردی در منطقه داشته باشند و علت آن مقاومت اسلامی و جوانان سلحشور مسلمان بوده است.

علیرغم میل غرب، آموزه‌ها و آرمان انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است

امام جمعه موقت اصفهان به شکست دشمن در مقابل سیاست‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد افزود: نه تنها دشمن موفق به متوقف کردن انقلاب اسلامی نشده است بلکه امروز آرمان‌ها و آموزه‌های انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته و دشمن از این موضوع به شدت عصبانی است.

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه دشمن از اسلام سیلی محکمی خورده و به دنبال تلافی کردن است، تصریح کرد: در ماجرای شیوع ویروس کرونا نیز کشورهای غربی که مدعی پیشرفت و تکنولوژی هستند بیشترین تلفات را داده و با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و شاهد تحقیر آنها در دنیا بودیم و این در شرایطی است که ما اوضاع بسیار بهتری نسبت به این کشورهای مدعی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: از سویی کشورهای غربی شاهد استقبال مردم جهان در اقصی نقاط جهان حتی در قلب آمریکا از اسلام ناب هستند، اسلام در حال گسترش در غرب است و این یک مشکل بزرگ برای غربی‌ها محسوب می‌شود و این مسأله از دیگر علت‌های دشمنی غربی ها با اسلام است.

غرب در اهانت به مقدسات اسلام به دنبال جبران تحقیر خود بوده است

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از انقلاب اسلامی و اسلام شکست خورده و تحقیر شده است، به همین دلیل در تلاش است تا با رذالت نسبت به اسلام این شکست‌ها و تحقیرها را جبران کند ولی این اقدامات جز ننگ و عار برای یک کشور مدعی فرهنگ و دموکراسی نیست، ما همواره به مقدسات مسیحیان و سایر ادیان احترام گذاشته‌ایم و این چنین اهانت‌هایی نمی‌تواند رویکرد ما در تعامل با ادیان آسمانی را تغییر دهد.

حجت الاسلام رهبر با اشاره به ناکارآمدی اقدامات اهانت آمیز غرب علیه اسلام، اظهار کرد: باید به غربی‌ها شعر مولوی را بگویم که می‌گوید «کی شود دریا ز پوز سگ نجس کی شود خورشید از پف منطمس» به طور واضح حرکت‌هایی از این دست نه تنها باعث تضعیف جبهه اسلام نخواهد شد بلکه حقیقت غرب و تمدن غربی را برای مسلمانان بیش از گذشته مشخص خواهد کرد و در نهایت تضعیف جریان‌های غرب‌گرای کشورهای اسلامی را به دنبال خواهد داشت./1304/ت302/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
مسئولان مرکز اسلامی "الزهراء" در فرانسه، بازداشت شدند.
0
0