۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۶۳۵۱۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

تبعیت از ولی فقیه انسان را از سردرگمی نجات می دهد

تبعیت از ولی فقیه انسان را از سردرگمی نجات می دهد
اصفهان - رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: کسی که پشت سر ولی فقیه حرکت کند در عاشورا و در تحریم‌های آمریکا هم که باشد سرگردان نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری سه شنبه شب در هیات فرهنگی مهتدون کاشان که در پارک بزرگ ملت واقع در میدان خرمشهر کاشان برگزار شد، گفت: اگر انسان برای زندگی خود در دنیا برنامه ریزی داشته باشد وقت اضافی برایش وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اگر برنامه ریزی انسان براساس قرآن و دین باشد، شیطان برایش برنامه ریزی نخواهد کرد، افزود: بیکاری محل تخم گذاری شیطان است و شیطان برای انسان بیکار و بی برنامه برنامه ریزی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری از قرآن به عنوان کتاب برنامه ریزی برای سعادت انسان در دنیا و آخرت و نام برد و افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید، قرآن کتاب برنامه ریزی برای کسانی است که به قیامت اعتقاد دارند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه در قرآن دو هزار آیه در رابطه با بهشت و جهنم است، گفت: قرآن نقشه هدایت کسانی است که به وجود آخرت ایمان و اعتقاد دارند.

وی افزود: قرآن انسان‌های با ایمانی که به آخرت اعتقاد دارند را به گنج دنیا و آخرت هدایت می‌کند و بهترین گنجی که خدا آدرس آن را در آیه «الا بذکر الله تطمئن القلوب» داده است، آرامش در دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه برخی به دروغ شیعیان را ناآرام معرفی می‌کنند، گفت: براساس آمار به دست آمده، شیعیان آرام‌ترین انسان‌های روی زمین هستند.

وی با بیان اینکه در ۸ سال دفاع مقدس ۱۸۰ هزار شهید و در نظام اسلامی و تا امروز حدود ۲۳۶ هزار شهید داده ایم، ابراز کرد: ۳۳۰ هزار ژاپنی طی ۸ سال خودکشی کردند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در طوفان شن طبس که آمریکایی‌ها شکست خوردند شن‌ها سربازان خدا بودند و چون مردم پای دین ایستادند خداوند هم مردم ایران را در برابر حمله آمریکایی ها در طبس یاری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار داشت: کسی که پشت سر ولی فقیه حرکت کند در عاشورا و در تحریم‌های آمریکا هم که باشد سرگردان نیست و در هر وضعیتی که باشد به دلیل اینکه ولی خدا را دارد سرگردان نیست.

وی ادامه داد: این آیه صریح قرآن است که هرکس پشت سر ولی فقیه خود حرکت نکند زندگی برایش مانند کلاف سردرگم خواهد شد.

به گفته وی چون شهید حاج قاسم سلیمانی ولی خدا را داشت و سرباز ولایت بود با وجود سال‌ها مبارزه در دفاع مقدس و دفاع از حرم هیچگاه سردرگم نبود، از این رو شیعه باید در میدان مسابقه بندگی خدا قرار داشته باشد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات